کد خبر: ۱۶۰۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
رئیس کل دادگستری فارس خبر داد:

شمار بازداشت شدگان حادثه تروریستی شاهچراغ به ۲۰ نفر رسید

رئیس کل دادگستری استان فارس از افزایش شمار بازداشت شدگان حادثه تروریستی شاهچراغ به ۲۰ نفر خبر داد وگفت: هر کسی که کوچکترین نقشی در این رابطه داشته دستگیر شده است.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی امروز پنجشنبه ۲۶ مرداد از افزایش شمار بازداشت‌شدگان حادثه تروریستی شاهچراغ به ۲۰ نفر خبر داد و گفت: برخی از این دستگیرشدگان در استان فارس و تعدادی نیز در سایر استان‌ها بوده اند.

وی ادامه داد: همه دستگیر شده‌ها برای ادامه تحقیقات به استان فارس منتقل می شوند.

رئیس‌کل دادگستری فارس بیان کرد: تلاش می‌شود تا کیفرخواست متهم اصلی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) هفته بعد صادر شود و پروند او برای محاکمه به دادگاه انقلاب اسلامی شیراز ارسال شود.

موسوی تاکید کرد: این پرونده از این پس در اختیار مقام قضایی است و اطلاع رسانی از ابعاد آن نیز مشمول ضوابط قانونی می‌شود.

وی بیان کرد: اخبار دقیق از روند پرونده به گونه‌ای که به تحقیقات آن لطمه‌ای وارد نشود تنها از سوی دستگاه قضایی اطلاع رسانی می‌شود.

به گفته موسوی تروریست حادثه شاه‌چراغ (ع) حدود ۲۵ سال سن دارد و تاجیک است به هیچ وجه هم از حادثه‌ای که رقم زده پشیمان نیست، در واقع اینقدر مغز این شخص را شستشو داده‌اند که با توجه به اینکه هیچ پشتوانه‌ای هم ندارد باز هم پشیمان نیست.


به گزارش شیرازه: یک عامل تکفیری عصر روز یکشنبه با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد.

در این حادثه تا کنون ۲ نفر شهید و هفت نفر(پنج نفر مجروح و ۲ نفر مصدوم) مجروح یا مصدوم شده اند که همه آنها به مراکز درمانی منتقل و تحت مداوا قرار دارند.

یک نفر عامل این حادثه تروریستی با ورود به موقع ماموران امنیتی و انتظامی دستگیر شد.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان