کد خبر: ۱۶۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
مدیرکل کمیته امداد استان فارس:

۸۰۹ مددجوی استان فارس شاغل شدند

مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: برای ایجاد طرح های مذکور ۹۷ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان استان تخصیص یافته است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، مرتضی موصلی، مدیر کل کمیته امداد استان فارس با تاکید بر اهمیت توانمندسازی مددجویان از جنبه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... و ایجاد درآمد پایدار برای افراد، گفت: در ۵ ماهه امسال ۸۰۹ نفر از مددجویان استان شاغل شدند.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد طرح های ایجاد شده مذکور، ۳۷۲ طرح برای زنان و ۴۳۷ طرح برای مردان بوده است که ۳۸۹ از این طرح ها در روستاها و ۴۲۰ طرح در شهرهای استان ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس افزود: برای ایجاد طرح های مذکور ۹۷ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان استان تخصیص یافته است.

809 مددجوی استان فارس شاغل شدند

وی در ادامه اضافه کرد: از مجموع طرح‌های شغلی ایجادشده ۱۸۶ مورد مشاغل خدماتی، ۳۳۹ مورد دام پروری و پرورش طیور، ۴۰ مورد حمل و نقل، ۴۸ مورد صنعتی و معدنی، ۱۶ مورد کشاورزی، ۸ مورد فرش و گلیم و ۱۷۲ مورد سایر مشاغل را تشکیل می دهد.

موصلی در پایان یادآور شد: در سال جاری میزان ۲۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره ۱۶ به طرح های اشتغالزایی کمیته امداد فارس اختصاص یافته است.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان