کد خبر: ۱۶۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان فسا خبرداد:

معرفی پزشک فسایی به عنوان شهید راه خدمت و سلامت مردم

محمد شکوهیان (رئیس اسبق بیمارستان ولی عصر فسا) عمری سفید پوشید و عاقبت روسفید شد.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، مهدی رضائیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان فسا گفت: پرونده مدافع سلامت محمد شکوهیان به‌عنوان شهید خدمت در کمیته ملی موضوع بند (و) ماده(1) آیین نامه اختصاصی تعیین مصادیق و امتیازات شهید خدمت مورد تایید قرار گرفت.

 مهدی رضائیان افزود: شهید خدمت محمد شکوهیان متخصص بیهوشی و رئیس اسبق بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا پس از مبارزه و جدال سخت و نفس گیر با بیماری منحوس کرونا و علیرغم تلاش‌های مضاعف کادر درمان و تیم پزشکی، در ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ دعوت حق را لبیک گفته و به خیل شهدا پیوسته بود.

معرفی پزشک فسایی به عنوان شهید راه خدمت و سلامت مردم

وی اضافه کرد: این پزشک دلسوز و مجاهد و ایثارگر شبانه روز خود را در زمان حیات، وقف خدمت به حوزه سلامت و بیماران و محرومین کرد و در عرصه سلامت و مبارزه با بیماری منحوس کرونا از مدافعین به حق سلامت قرار گرفت.

 رئیس دانشگاه فسا بیان کرد: بی تردید، مردم شریف شهرستان فسا و شرق فارس، مدافعان سلامت و دانشگاهیان علوم پزشکی فسا خدمات خالصانه و اقدامات این خدمتگزار خود را فراموش نخواهند کرد.

محمد شکوهیان پس از مدافع سلامت و کارمند خدوم، شهید خدمت محمد هادی رضایی دومین شهید خدمت دانشگاه علوم پزشکی فسا در مبارزه با بیماری کرونا است.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان