کد خبر: ۱۶۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۲
در مسیر عاشقی؛

موکبی تک‌نفره و قلبی به وسعت دریا

در راه رسیدن به حسین فرق نمی‌کند چطور عرض ارادت کنی، گاهی یک کاروان و هیئت به راه می‌اندازی و در قالب یک موکب خدمتگزار درگاه حضرت دوست می‌شوی و گاهی هم یک نفر کار یک قافله را انجام می‌دهد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، قدم‌گذاشتن در مسیر حسین (ع)، قلبی می‌خواهد به وسعت آسمان، اما دل‌تنگ حریم حرم یار، در این راه فرق نمی‌کند چطور عرض ارادت کنی، گاهی یک کاروان و هیئت به راه می‌اندازی و در قالب یک موکب خدمتگزار درگاه حضرت دوست می‌شوی و گاهی هم یک نفر کار یک قافله را انجام می‌دهد.

 درست مثل آقای رضایی یکی از مغازه‌داران منطقه دشت‌ارژن که نیت کرده ۱۰ روز مانده به اربعین، هر ساله از سود شخصی مغازه‌اش موکبی کوچک راه بیندازد تا به زائران کوی عشق و ایثار، خدمت‌رسانی کند. 

گرچه یک نفر بیشتر نبود؛ اما خودش می‌گوید از عشق آقا امام حسین (ع) از پس همه کارها بر می‌آید و به زائران و مسافران مسیر، چای، صبحانه و شربت می‌دهد و این یعنی عشق به امام حسین (ع) و خاندانش در گوشت و پوست مردم این سرزمین ریشه دوانده و باعث شده هر کسی به توان و وسع خودش به هر طریقی و هر توان مالی، کاری انجام دهد. 


موکبی تک‌نفره و قلبی به وسعت دریا

در مسیر رسیدن به کربلا، خبرنگار اعزامی این پایگاه خبری، از عشق به امام و دلدادگی زائرانش گزارش خواهد داد.

انتهای پیام/۲۲۴۲۲۴
نظرات بینندگان