کد خبر: ۱۶۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۰ مهر ۱۴۰۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس مطرح کرد:

تشریح برنامه های روز اول سفر ریاست جمهوری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: طولانی ترین بزرگراه کشور در شیراز امروز به توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: هواپیما حامل رئیس جمهور محترم و هیئت همراه در فرودگاه شهید دستغیب بر زمین نشست و مسئولین و نخبگان مردمی آماده استقبال‌ از وی هستند و بلافاصله بعد از استقبال در فرودگاه عازم آزادراه خواهند شد  و طولانی‌ترین آزادراه کشور به طول ۲۱۲ کیلومتر را افتتاح خواهند کرد.

قزل سفلی افزود: بعد از آن دیدار با دانشگاهیان و آئین آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور خواهد بود و ظهر با بخشی از نخبگان ضیافت نهار خواهند داشت.

وی با اشاره با دیدار مردمی رئیس جمهوربیان کرد: مهم‌ترین برنامه‌ی امروز دیدارمردمی مردم عزیز استان فارس در سومین حرم اهل بیت حرم حضرت شاهچراغ ساعت ۱۵:۳٠دقیقه خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در پایان گفت: پس از نماز مغرب و عشاء جناب رئیس جمهور با خانواده های شهدای ترور و شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ دیدارخواهند کرد و سپس عازم برنامه یادروز حافظ و دیدار با شعرا و هنرمندان و بازدید از نمایشگاه صنایع دستی خواهد شد

 انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان