کد خبر: ۱۶۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۲۱ مهر ۱۴۰۲
«شیرازه» از واکنش کاربران به سفر رئیس‌جمهور گزارش می‌دهد؛

مطالبات حقیقی اهالی فارس که در دنیای مجازی به گوش رئیس‌جمهور رسید

فعالان فضای مجازی استان فارس به سفر هیئت دولت، واکنش نشان داده و ضمن خوش آمدگویی به آنان و ابراز خرسندی از این سفر پر خیر و برکت برای اهالی فارس، به مطالبه‌گری پرداخته و هر یک بخشی از پروژه‌های شهرستان‌ها را مورد بررسی و یا تجلیل قرار دادند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان، بامداد روز پنج‌شنبه بیستم مهرماه در صدر هیئتی متشکل از معاونین دولت سیزدهم  وزرا، نمایندگان وزارت‌خانه‌ها برای سفر به استان فارس و افتتاح و بهره‌برداری و کلنگ‌زنی تعداد قابل توجهی پروژه‌ در حوزه‌های مختلف، پایتخت را ترک کرد. 

رئیس‌جمهور در اولین مقصد خود، جهت افتتاح بزرگترین و طولانی‌ترین آزادراه کشور که دو استان فارس و اصفهان را به هم متصل می‌کند به جنوب استان فارس سفر کرد و سپس در دیدار با نخبگان دانشجویی و جامعه پزشکی به درد دل دانشجویان گوش داده و انتقادات آنها را با صبوری پاسخ گفت.

 در جمع نخبگان جامعه پزشکی استان فارس نیز به بررسی مشکلات و چالش‌های حوزه بهداشت و درمان پرداخته و نوید ساخت یک درمانگاه مختص بیماران اوتیسم را به مردم فارس داد.

 دیدار مردمی در حرم مطهر شاه‌چراغ و شهرستان رستم از دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهور در استان فارس بود که با استقبال بی‌نظیر مردم همراه شد.

در این میان وزرا و نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه‌ها نیز با حضور در شهرستان‌های مختلف پروژه‌های متعددی را کلنگ‌زنی، افتتاح یا بهره‌برداری کردند.

در این بین فعالان فضای مجازی و اهالی استان فارس فعال در شبکه‌های متعدد اجتماعی به این سفر واکنش نشان داده و ضمن خوش آمدگویی به هیئت دولت و رئیس جمهور کشورمان و ابراز خرسندی از این سفر پر خیر و برکت برای اهالی فارس، به مطالبه‌گری پرداخته و هر یک بخشی از پروژه‌های شهرستان‌ها را مورد بررسی و یا تجلیل قرار دادند.

مطالبات حقیقی که در دنیایی مجازی به گوش رئیس جمهور رسید

یکی از کاربران توییتر در این فضا نوشت: به برکت نظام عزیز جمهوری اسلامی بزرگترین طرح کشاورزی و آبیاری نوین کشاورزی به میزان ۶۰۰ هکتار در دشت آسپاس و گلخانه سبزی و سیفیجات با مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و با هزینه ۲۹۰ میلیارد ریال بخش خصوصی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در دشت نمدان اقلید افتتاح شد بوده است.

سفر رئیسی زیر ذره‌بین فعالان فصای مجازی

کاربری به نام سید جلال در توییتی به استقبال بی‌نظیر مردم از هیئت دولت اشاره کرد و نوشت: امروز استقبال مردم فارس از ریاست جمهوری و هیئت دولت دیدنی بود.

یکی دیگر از کاربران با اشاره به توانمندی جوانان ایرانی در توییتی نوشت: باز هم افتخاری دیگر به دست توانمند فرزندان ایران زمین در قرارگاه خاتم؛ این کاربر به طرح عظیم آبرسانی به شهر شیراز از سد درودزن اشاره کرد که با همکاری دولت و قرارگاه خاتم الانبیا سپاه ساخته و به دست رئیس جمهور افتتاح شد.

کاربر دیگری در همین خصوص نوشت: خبر دارید که فاز دوم طرح آبرسانی شیراز توسط قرارگاه خاتم و با همکاری دولت افتتاح شد؛ واقعاً سفر رئیس جمهور به استان فارس پر از خیر و برکت بود، همین یک روز به اندازه چند سال از دولت قبل، شاهد افتتاح پروژه‌های سنگین بودیم.

پیرنیا یکی از فعالان توییتری، به توصیف حال و هوای شیراز از حضور رئیس جمهور پرداخت و نوشت: امروز شهر شیراز حال و هوای دیگری داشت سفر دولتمردان سیزدهم به استان فارس و حضور پررنگ آنها در گوشه گوشه استان روح تازه‌ای به این دیار بخشیده بود دولتمردانی که در معیت رئیس جمهور با هدف گره گشایی از مشکلات مردم قدم به این خطه گذاشته بودند.

افتتاح طولانی‌ترین آزادراه کشور در شیراز توسط ریاست جمهوری موضوع دیگری بود که در برخی از توییت‌های کاربران این فضا مورد توجه قرار گرفت. برخی نوشتند افتتاح طولانی‌ترین آزادراه کشور توسط رئیس جمهور؛ انشاالله شاهد افتتاح برنامه‌های توسعه‌ای بیشتری در سطح استان باشیم.

منتظران موعود نیز در توییتی به افتتاح بیمارستان شهدای رستم که یکی از مجهزترین و به روزترین بیمارستان‌های جنوب کشور است اشاره کرده بود که به دستان توانمند رئیسی قرار است افتتاح شود.

افتتاح مجتمع بزرگ فرهنگی علمی و ورزشی منیری لارستان با حضور وزیر ورزش و جوانان، افتتاح رسمی اینترنت پرسرعت در کازرون، حضور وزیر کشور در بیمارستان امام محمد باقر شهر قیر و پیگیری کمبودهای این بیمارستان، حضور وزیر کشور در شهرستان‌های شیراز، فیروزآباد و فراشبند و افتتاح بازار پروتئین شیراز، رونمایی از خودروهای حمل و نقل و افتتاح کتابخانه عمومی شهید دستغیب شیراز از دیگر موضوعاتی بود که توسط کاربران فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و هر یک با ابراز خرسندی از این اقدامات خواستار برطرف شدن دیگر مشکلات استان فارس شدند.

یکی از کاربران توییتر به نام «دختر روستا» به عکس دسته جمعی وزیر آموزش و پرورش با دانش آموزان ورزشکار و افتتاح زمین چمن دبیرستان فرهنگ شهرستان سرچهان اشاره کرد و نوشت: به امید سربلندی همه دانش آموزان پرتلاش و علاقمند؛ عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری و اطلاعات از غرفه‌های توانمندی صنایع دستی شهرستان کازرون بازدید کرد و از نزدیک با ظرفیت‌های صنایع دستی این شهرستان آشنا شد و همین امر مورد توجه کاربران فضای توییتر قرار گرفت و با هشتگ« فارس در قله» از این اقدام قدردانی کردند.

این‌ها تنها بخش اندکی از تعداد بی‌شمار پست‌های اینستاگرامی و مطالبی بود که در توییتر و شبکه‌های اجتماعی توسط کاربران این فضا منتشر شده بود و به این ترتیب از اقدامات امید آفرین و مسرت بخش دولت سیزدهم به ویژه رئیس جمهور قدردانی کردند و خواستار این شدند که با رفع مشکلات و چالش‌های اقتصادی در راستای بهبود معیشت مردم نیز گام‌های بلندتری برداشته شود.


انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان