کد خبر: ۱۶۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۶ - ۲۱ مهر ۱۴۰۲

۸.۵کیلومتر از باند دوم محور جهرم _ لار افتتاح شد

با حضور وزیر راه و شهرسازی ۸.۵ کیلومتر از باند دوم محور جهرم به لار با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار گروه اشهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» با حضور بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و تنی چند از مدیران و مسئولان استانی، ۸.۵ کیلومتر از باند دوم محور جهرم به لار با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال افتتاح شد.

 وزیر راه و شهرسازی گفت:مسیر جهرم به بندرعباس یکی از مسیر های مهم در کشور است و محور جهرم به لار _ بندرعباس بخشی از زنجیره شمال به جنوب را تکمیل می‌کند که یکی از مسیرهای پرتردد در کشور است.

وی گفت خوشبختانه امروز ۲۹ کیلومتر از بزرگراه جهرم_لار به بندرعباس زیر بار ترافیک رفت و سایر قطعات باقی مانده در دستور قرار دارد و تا پایان دولت سایر قطعات به پایان می‌رسد.

بذرباش در ادامه افزود:تسریع و تکمیل دوبانده سازی این محور مورد تاکید است این محور زنجیره اصلی شمال به جنوب کشور است و به توسعه اقتصادی شهرهای در مسیر و استان‌های فارس و هرمزگان کمک می‌کند.

وی مسیر جهرم به بندرعباس را از محورهای اولویت دار وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد و بیان داشت: یک بخشی از عقب ماندگی به دلیل مسائل و مشکلات تامین منابع مالی بود که خوشبختانه از طریق ماده ۵۶ قانون الحاق از منابع بانکی حل شد و سایر قطعات این مسیر که در حال فعالیت هستند، سرعت می‌گیرد.


انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان