کد خبر: ۱۶۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۸ - ۲۳ مهر ۱۴۰۲
ترویج بی‌قانونی توسط یک قانون‌گذار؛

نماینده‌ای که به ترویج بی‌حجابی دامن می‌زند

یکی از ملزومات خادمان ملت در مجلس شورای اسلامی رعایت شئونات اسلامی است که اگر به آن پایبند نباشند، نمی‌توانند به رسالت خود عمل کنند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حیا و حجاب دو عنصر مهم هویتی انسان‌ها است که نظام سلطه همواره تلاش داشته با حذف این دو عنصر عموم ملت را درگیر نفسانیات کرده و به دنبال آن اندیشه و تفکر انقلابی را از جوامع گرفته و بتواند سلطه نرم خود را بر کشورها بگستراند.

 امروزه پشت پرده ترویج بی‌حجابی در جامعه که توسط جریان ضد اسلام و انقلاب به‌منظور فاصله‌گرفتن ملت ایران اسلامی از آرمان‌ها و فرهنگ مذهبی در حال گسترش است که متأسفانه برخی از خواص که خود قانون‌گذار هستند نسبت به آن بی‌تفاوت و گاه خواسته یا ناخواسته هم‌سو با مروجین فحشا حرکت می‌کنند. 

سکوت یا بی‌تفاوتی و هم‌گرایی یک نماینده که خود را ملزم به رعایت قانون اساسی می‌داند در این‌جور مواقع به معنای ریشه‌کن‌کردن اعتقادات ملت اسلامی اگر نباشد قطعاً گناهی کبیره محسوب می‌شود.  

حجاب به‌عنوان یک ضرورت شرعی غیرقابل‌تردید همواره از اصول عملی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و برخی با ترویج بی‌قانونی آن‌هم توسط خادم ملت که به‌خوبی می‌داند دشمن از مساله حجاب برای دوقطبی‌سازی و ایجاد شکاف‌های عمیق اجتماعی و عاملی برای انفکاک ملت از حاکمیت استفاده ‌می‌کند را نباید ساده از آن عبور کرد چرا که اگر یک قانون‌گذار به تفکرات مسموم و فساد روی آورد فاتحه یک ملت خوانده است، چون اقدام وی تأیید ترویج بی‌حجابی محسوب می‌شود. 

نماینده‌ای که به ترویج بی‌حجابی دامن می‌زند

چطور می‌شود نماینده‌ای که مدعی احقاق حق مردم است به‌یک‌باره نسبت به ترویج بی‌حجابی بی‌تفاوت باشد و از طرفی هم شعار انقلابی سر دهد؟! در این شرایط برای تشخیص و ارزیابی برخی از نماینده‌ها باید به تضاد میان رفتار و عملکردشان پی‌برد و این مقوله‌ای مهم و حائز اهمیت است.

 در شرایطی که دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با ترفندهایی از جمله بی‌حجابی به فکر نفوذ و فروپاشی فرهنگی ایران اسلامی هستند نماینده فعلی شهرستان مرودشت با حضور در کنار یک بانو و اشتراک آن در صفحات مجازی بدون هیچ تردیدی به همسویی با مروجین فحشا می‌پردازد.

 یقینأ حجاب از پایه‌های تمدنی ملت ایران بوده و یکی از زیرساخت‌های بنای حیاتی خانواده است و انتظار می‌رفت درحالی‌که خانواده‌گرایی و حفظ حریم آن از اصول زیست اجتماعی ایرانیان است این نماینده مجلس از حریم حجاب و عفاف برای تحکیم بنیان خانواده محافظت نموده و بر تقویت و گسترش آن ملازمت کند. 

قطعاً چشمان بصیر شورای نگهبان در ارزیابی چنین نماینده‌هایی باز است و قاطعانه نسبت به تهاجم فرهنگی برخورد خواهند کرد.


انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان