کد خبر: ۱۶۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان فارس در گفتگو با شیرازه خبر داد:

تجمع مردمی در اعتراض به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان فارس از تجمع اعتراضی مردم شهر شیراز در میدان شهدا این کلانشهر خبر داد و گفت: با حضور اقشار مختلف مردم تجمعی اعتراض آمیز به رژیم غاصب صهیونیستی برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در پی حملات موشکی و بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه و به شهادت رسیدن بیش از ۵۰۰ نفر و مجروح شدن بیش از هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین امروز در ایران عزای عمومی اعلام شد.

در همین راستا اقشار مختلف استان فارس نیز در بیانیه‌های مختلف با محکوم کردن این جنایت وحشیانه حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملک مکان رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان فارس نیز در گفتگو با خبرنگار شیرازه از تجمع اعتراضی مردم شهر شیراز در میدان شهدا (شهرداری) این کلانشهر خبر داد و گفت: با حضور اقشار مختلف مردم تجمعی اعتراض‌آمیز به رژیم غاصب صهیونیستی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بعد از برگزاری جلسات با مدیران ارشد استانی مقرر گردید امروز چهارشنبه بیست و ششم مهرماه ساعت ۱۴ تجمعی در حمایت از مردم  ستم‌دیده غزه برگزار شود.

حجت الاسلام ملک مکان از مردم شهرستان شیراز دعوت کرد که در این تجمع شرکت کنند.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان