کد خبر: ۱۶۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۸ مهر ۱۴۰۲
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس در گفتگو با شیرازه خبر داد:

در زلزله خان‌زنیان ۷ نفر مصدوم شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از مصدوم شدن هفت نفر در زلزله خان‌زنیان خبر داد و گفت خسارت‌های احتمالی پس از بررسی اعلام خواهد شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، بامداد امروز جمعه ۲۷ مهرماه زلزله‌ای به بزرگی چهار و ۹ دهم ریشتر در شهر خانزنیان رخ داد، که بنا به گفته فرهاد سعدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس این زلزله که ۲و ۱۳ دقیقه بامداد اتفاق افتاده تا کنون و لحظه مصاحبه ۷ نفر مصدوم بر جای گذاشته است. 

سعدی با بیان اینکه بلافاصله پس از اطلاع از زلزله در دقایق اولیه به بخش ارژن رفته و تشکیل  جلسه دادیم، گفت: تیم‌های ارزیاب هم در منطقه حاضر شده و به بررسی خسارات احتمالی پرداختند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس ادامه داد: بنا به ارزیابی‌های صورت گرفته تا کنون تعدادی از منازل دچار ترک‌خوردگی شدند و افراد مصدوم شده هم سرپایی مداوا شدند.

سعدی به این نکته نیز اشاره کرد که برای افرادی که دچار ترس و اضطراب شده یا منزلشان خسارت دیده تعدادی اسکان موقت مهیا و امدادرسانی هم انجام شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: هنوز میران خسارت‌های مالی مشخص نبوده و پس از بررسی کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متعاقبا اعلام خواهد شد.

سعدی در پایان اظهار کرد:  بخش ارژن ۶۰ روستا  به مرکزیت شهر خان‌زنیان دارد.

انتهای پیام۲۲۴۲۲۴ 
نظرات بینندگان