کد خبر: ۱۶۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۱۷ آبان ۱۴۰۲

توزیع شیر رایگان در مدارس فارس آغاز شد

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش فارس گفت: شیر رایگان دو روز در هفته و تا پایان سال تحصیلی ویژه دانش‌آموزان دوره پیش‌دبستانی و ابتدایی در مدارس دولتی سراسر استان فارس توزیع می‌شود.
 به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پیاگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش فارس، مجید زارعی در نشست برخط با روسا و معاونین ادارات آموزش‌وپرورش سراسر استان با بیان اینکه شیر رایگان دو روز در هفته و تا پایان سال تحصیلی ویژه دانش‌آموزان دوره پیش‌دبستانی و ابتدایی در مدارس دولتی سراسر استان فارس توزیع می‌شود، گفت: خصوصیات شیر توزیعی شامل: شیرپاکتی فرادما (استریل)، نیمه چرب با حجم ۲۰۰ سی‌سی و دارای رتبه A از نظر کیفی است.
 
 معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش فارس افزود: اعتبار هزینه تهیه این شیر از محل هدفمندی یارانه‌ها تأمین شده است.

 زارعی اضافه کرد: این شیر غیرقابل‌فروش است و حتماً می‌بایست توسط دانش‌آموز مصرف شود.
 
 رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش‌وپرورش فارس نیز در این جلسه گفت: کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی فارس و کارشناسان بهداشت مدارس آموزش‌وپرورش به‌عنوان ناظرین کیفی بر توزیع این شیر نظارت خواهند کرد.
 
 حسنعلی محمدی ادامه داد: مدیران هر مدرسه دوره ابتدایی نیز به‌عنوان ناظرین کمی انتخاب شده‌اند که بر حسن اجرای توزیع شیر نظارت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان