کد خبر: ۱۶۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۱۹ آبان ۱۴۰۲
عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد شهرستان زرین‌دشت:

نتیجه نگاه شیطانی آمریکا به «علم» هیروشیما و غزه است

عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد شهرستان زرین‌دشت گفت: اینکه خلبان امریکایی با وقاحت تمام بمب اتمی که حاصل تحقیقات علمی دانشمندان آن منطقه است با وقاحت تمام بر روی مردم بر روی کودکان و زنان بی‌دفاع غزه تخلیه می‌شود نتیجه نگاه شیطانی به مقوله علم و مصداق دادن تیغ به دست رهزن است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، رحمت‌الله خوشبخت در گفتگو باخبرنگار این پایگاه تحلیلی خبری با اشاره به ۱۹ آبان روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه اظهار داشت: نظام امریکا بر پایه ایدئولوژی یا جهان‌بینی الحادی لیبرالیسم بنا گردیده و اصولاً کشور امریکا زاییده این تفکر است اگر بادقت به مبانی مکتب لیبرالیسم دقت کنیم دقیقاً در نقطه مقابل مکتب حیات‌بخش اسلام در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف تعریف خاصی از توسعه منافع و حتی مفاهیم انسانی دارد.

 عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد شهرستان زرین‌دشت گفت: در این نظام فکری که انسان جانشین خداوند گردیده و بت‌پرستی مدرن جای خداپرستی گرفته طبیعی است که علم و پیشرفته‌ای علمی در خدمت نفس اماره و امور صرفاً دنیایی باشد.

وی افزود: نظام سلطه و در رأس آن امریکا برای رسیدن به اغراض شیطانی خود همه پیشرفته‌ای علمی را در خدمت قدرت سیری‌ناپذیر خود قرار داده و ازآنجاکه اومانیسم و انسان‌محوری حرف اول و آخر می‌زند طبیعی است که علوم مختلف تجربی و طبیعی امثال فیزیک، شیمی و حتی علوم متافیزیک در خدمت منافع شیطانی امریکا قرار بگیرد.

خوشبخت بیان کرد: اینکه خلبان امریکایی با وقاحت تمام بمب اتمی که حاصل تحقیقات علمی دانشمندان آن منطقه است با وقاحت تمام بر روی مردم هیروشیما و ناکازاکی می‌اندازد و یا روزانه چند صد تن بمب فسفری و امثالهم بر روی کودکان و زنان بی‌دفاع غزه تخلیه می‌شود نتیجه همین نگاه شیطانی به مقوله علم و مصداق دادن تیغ به دست رهزن است.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد شهرستان زرین‌دشت با اشاره نگاه غیرانسانی استکبار به علم گفت: بیماری‌های مختلف از قبیل ایدز و کرونا نتیجه آزمایش‌ها این تفکر در درون آزمایشگاه‌ها است اینکه میلیون‌ها انسان در معرض قحطی و گرسنگی در افریقا به سر می‌برند و امریکایی‌ها برای تنظیم بازار گندم مقادیر زیادی گندم به درون دریاها می‌ریزند محصول همین تفکر است.

وی در ادامه افزود: البته این شیطان‌های انسی با بهره‌گیری از قدرت رسانه‌ای با جنگ شناختی و جنگ ترکیبی خیلی راحت جای حق و باطل را عوض می‌کنند و امیال شیطانی خود با بهره‌گیری از علوم و عالمان و دانشمندان مسخ شده در این تفکر شیطانی را با رنگ و لعاب مسائل انسانی و حقوق بشری به خورد جوامع مختلف می‌دهند؛ بنابراین علم فی‌نفسه علم موضوعی اصیل و از نعمت‌های خداوند متعال است که اسیر دست شیطان دیوسیرت قرار گرفته و بر علیه انسانیت به کار برده می‌شود.


انتهای پیام/ 224224

نظرات بینندگان