کد خبر: ۱۶۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۵ آبان ۱۴۰۲
رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس خبر داد:

رونمایی از ۵ هزار فرصت شغلی در فارس هم‌زمان با هفته بسیج سازندگی

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: به همت ۲۵۰۰ صندوق قرض‌الحسنه استان در زمینه حمایت از اشتغال‌زایی و با مساعدت‌های دولت مردمی، آیین افتتاح رونمایی از ۵ هزار فرصت شغلی ایجاد شده هم‌زمان با هفته بسیج سازندگی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، علی‌اکبر طحان رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس ضمن یادآوری نقش تأثیرگذار بسیج در شناسایی و رفع محرومیت‌ها در بخش‌های مختلف گفت: در طرح محرومیت‌زدایی روستاهای دارای تنش آبی استان، سال گذشته ۳۷۲ روستا هدف‌گذاری و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی آبرسانی شد، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه چشم‌انداز سه‌ساله، آبرسانی به ۴۱۲ روستای دیگر نیز در دستور کارگروه‌های جهادی قرار گرفته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس با اشاره به مسئله آب و توجه به منابع آبی افزود: قصد داریم طی برنامه سه‌ساله، یک میلیون هکتار از اراضی تحت قلمرو فرسایش آبی استان مورد فعالیت آبخیزداری قرار گیرد.

وی بیان کرد: عملیات لایروبی ۶۰۰ رشته قنات، احداث ۵ هزار کیلومتر کانال سیمانی آبرسانی کشاورزی، ساخت یک هزار و ۲۰۰ استخر ذخیره آب کشاورزی و ۴ هزار کیلومتر لوله‌کشی آب از استخرها به مزارع تحت عنوان طرح آبخیز تا جالیز به همت گروه‌های جهادی استان انجام خواهد شد.

طحان با اشاره به همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی ره و بنیاد مسکن، سال گذشته یک هزار و دویست واحد مسکونی ویژه مددجویان احداث شد، اضافه کرد: در حال حاضر نیز ساخت ۷۰ هزار مسکن برای محرومین در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به برگزاری رزمایش فاطمیون ۳ با حضور دوازده هزار نفر از جوانان استان و در قالب ۵ هزار گروه جهادی از آذرماه سال جاری هم‌زمان با فرارسیدن هفته بسیج سازندگی گفت: این رزمایش به مدت ۱۰ روز اجرا می‌شود.

طحان در پایان افزود: به همت ۲۵۰۰ صندوق قرض‌الحسنه استان در زمینه حمایت از اشتغال‌زایی و با مساعدت‌های دولت مردمی، آیین افتتاح رونمایی از ۵۰۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده هم‌زمان با هفته بسیج سازندگی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان