کد خبر: ۱۶۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲
استاندار فارس در گفتگو با«شیرازه»:

نهضت مقابله با ظلم تا ظهور مهدی موعود (عج) ادامه دارد

استاندار فارس با بیان اینکه بسیار جای خرسندی دارد که جوانان و نوجوانان و رویش‌های انقلابمان این‌گونه پررنگ در صحنه حضور دارند، گفت: انسان امیدوار می‌شود که نهضت مقابله با ظلم همچنان تا ظهور مهدی موعود (عج) ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، امروز مردم شیراز بار دیگر با حضور در تجمع ضد اسرائیلی خود در حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) به دنیا ثابت کردند که کودک‌کشی و نسل‌کشی اقدامی غیرانسانی و منحوس است که رژیم غاصب صهیونیست سالیان سال است که آن را تکرار می‌کند تاحدی‌که وقاحت را به حد نهایت رسانده و به‌راحتی مادران و کودکان بی‌گناه را به خاک و خون کشیده و با حمله به بیمارستان‌های غزه غیرنظامیانی را مورد هجوم قرار می‌دهند که هیچ دفاع و پناهی ندارند.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس امروز در حاشیه تجمع مردم شیراز که به مناسبت حمایت از کودکان غزه در حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار شیرازه، عنوان کرد: به سهم خود از مردم استان فارس و شهر شیراز، تقدیر و تشکر می‌کنم که در ماه‌های اخیر برای دومین بار آنچه را که در توان داشتند جهت ابراز انزجار از رژیم کودک‌کش و ضد بشر صهیونیستی به منصه ظهور گذاشتند.

وی با بیان اینکه بسیار جای خرسندی دارد که جوانان و نوجوانان و رویش‌های انقلابمان این‌گونه پررنگ در صحنه حضور دارند، گفت: انسان امیدوار می‌شود که نهضت مقابله با ظلم همچنان تا ظهور مهدی موعود (عج) ادامه خواهد داشت.

استاندار فارس در خصوص اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی نیز عنوان کرد: جنایات صهیونیستی در این اواخر در حد بی‌سابقه رخ داد و شاید در طول کل تاریخ بشریت این جنایتی که به‌عمد در حال انجام است و به کودکان هم رحم نمی‌کند تا کنون سابقه نداشته، حتی در جنگ‌هایی مثل جنگ جهانی اول و دوم رعایت برخی از قشرها مانند کودکان تا حدودی می‌شد؛ اما متأسفانه صهیونیسم امروز به‌راحتی با کودکان و زنان بی‌گناه مقابله کرده و آنان را به شهادت می‌رساند.

ایمانیه با بیان اینکه آنها به بهانه اینکه در زیر بیمارستان‌ها تونل‌های گروه حماس و فلسطینی‌ها وجود دارد دست به جنایت می‌زنند، اظهار کرد: درحالی‌که تمام جوامع بین‌الملل نیز شهادت دادند که تونلی در زیر بیمارستان‌ها نیست و با اینکه این بهانه را از او گرفتند باز هم به جنایات خود ادامه می‌دهد.

نماینده عالی دولت در فارس در پایان گفت: تجمع مردم شیراز در حرم مطهر احمد بن موسی (ع) نشانه این است که راه این امامزاده جلیل‌القدر که در راه مقابله با ظلم به شهادت رسید ادامه دارد.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان