کد خبر: ۱۶۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۸ آبان ۱۴۰۲

رقابت ۱۰۰ مددجوی فارس در رویداد استار تاپ ویکند «کار نو»

رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند با محوریت ایده‌ پردازی و تیم سازی با رقابت ۱۰۰مددجوی تحت حمایت کمیته امداد فارس برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،  سید اسماعیل جوادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند کارنو باهدف آشنایی شرکت‌کنندگان با ادبیات و چالش‌های کسب‌وکار از امروز به مدت ۳ روز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: رویداد مذکور در قالب کارگاه‌های آموزشی، مشاوره و مسابقه کسب‌وکار و به‌صورت تیمی برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

جوادی با بیان اینکه این رویداد با همکاری پارک علم و فناوری و شرکت فن‌بازار منطقه‌ای استان فارس اجرا می‌شود، افزود: برگزاری این‌گونه رقابت‌ها می‌تواند فرصت مناسبی جهت آشنایی شرکت‌کنندگان علاقه‌مند با فضای کسب‌وکار و چالش‌های پیش روی آنان باشد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس خاطرنشان کرد: این رویداد طی ۳ روز و با شرکت یک‌صد مددجوی مستعد و با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار و در پایان ایده‌ها جهت بررسی مقابل داوران قرار می‌گیرد و تیم‌های برتر معرفی و به آنان جوایزی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان