کد خبر: ۱۶۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۱۵ آذر ۱۴۰۲
مدیرکل سیاسی انتخابات وتقسیمات کشوری استانداری فارس:

روح ضداستکباری آمیخته با خون دانشجو است

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: روح ضداستکباری آمیخته با خون دانشجو است و سنگ‌فرش دانشگاه ما در ۱۶ آذرماه سال ۱۳۳۲ آغشته‌به‌خون دانشجویانی شد که فریاد لعن شیطان بزرگ را سر دادند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمد رضایی مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در جمع دانشجویان دانشگاه‌های مختلف شهرستان اقلید به مناسبت روز دانشجو، گفت: دانشگاه فعال دانشگاهی است که هم در حوزه علمی فعال باشد و هم با نگاه به منافع ملی تقویت‌کننده جنبش عدالت‌طلبی و مبارزه با فساد باشد و هم مطالبه‌گرایانه با ارائه راهکار به دنبال حل مشکلات باشند و در عرصه سیاسی پیش‌رونده و پویا باشد.

وی در ادامه گفت: ما افتخار می‌کنیم که نسل دانشجوی امروز ما همان جوانان گام دومی هستند که به‌خوبی می‌توانند امور را دست بگیرند؛ لذا به جد معتقدیم توجه به جوانان در عرصه مدیریتی و اعتماد به این نسل پرتوان، می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشد.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در پایان بیان کرد: خیلی بجاست که حتی از ظرفیت دانشجویان به‌عنوان مشاورانی امین در کارها استفاده شود زیرا می‌توانند منشأ کارهای خیر بزرگی شوند که به‌صورت عادی ممکن است سخت جلوه نماید.

 در این مراسم تعدادی از دانشجویان به نمایندگی از سایر دانشجویان دانشگاه‌های مختلف شهرستان اقلید، موضوعات و مشکلات خود را مطرح نمودند و رضایی مدیرکل سیاسی و انتخابات و همچنین منصوری فرماندار شهرستان به سؤالات پاسخ دادند.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان