کد خبر: ۱۶۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۱۵ آذر ۱۴۰۲
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار فارس:

دانشجویان حضور در تشکل‌ها را غنیمت شمرند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: دانشجویان حضور و فعالیت‌کردن در تشکل‌های دانشجویی را غنیمت و فرصت تمرین مدیریت بشمارند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در نشست با دبیران تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز در آستانه ۱۶ آذر، فعالیت در تشکل‌های دانشجویی را بهترین بستر رشد فکری و عملی دانست و گفت: تشکل‌ها اگر نیرو نداشته باشند نمی‌توانند بروز و ظهور داشته باشند و لازم است که برای تقویت نیروها و افزایش تعداد افراد فعال در تشکل‌ها تلاش شود و زمانی می‌شود به یک تشکل گفت فعال هستند که عقبه نیروی انسانی داشته باشند.

وی خطاب به دبیران تشکل‌های دانشجویی گفت: برای کار تشکیلاتی وقت بگذارید، در طول روز زمانی را به فعالیت تشکلی خود اختصاص دهید و ذهن خود را درگیر آن فعالیت کنید، در مواجهه با هم تشکلی‌های خود به‌جای ابلاغ محور بودن؛ بلوغ محور عمل کنید.

این مقام مسئول اظهار کرد: تشکل‌های دانشجویی باید با سلایق مختلف گفتگو کنند، از احزاب، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی پرسش‌گری کنند؛ اما دنباله‌رو آنها نباشند و برای یافتن نقش خود به ابعاد اندیشه‌ای خودشان بپردازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: تشکل‌های دانشجویی باید تلاش کنند در جامعه پیشرو و پیشگام بمانند، همانند معلمان، استادان که مرجعیت خود را حفظ کرده‌اند؛ اما امروز به نظر می‌رسد که نقش تشکل‌های دانشجویی در حال کم‌رنگ‌شدن است.

 قزل سفلی افزود: فعالین دانشجویی نباید اجازه دهند بازیچه جریانات سیاسی قرار بگیرند، بلکه باید افق دید خود را با افق دید امامین انقلاب اسلامی تنظیم کنند و به جریانات سیاسی از بالا نگاه کنند و آنها را تحلیل و نقد نمایند.

دانشجویان حضور در تشکل‌ها را غنیمت شمرند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در بخش دیگری از گفتگوی خود با فعالین دانشجویی خطاب به آنان گفت: تشکل‌های دانشجویی باید توأمان به مولفه‌های تربیت، مهارت، معرفت و بصیرت تشکیلاتی توجه کنند و مستمراً به نوشوندگی تشکیلاتی تشکل خود بپردازند.


انتهای پیام/

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان