کد خبر: ۱۶۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۲۳ آذر ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از افزایش ۳۴ درصدی شن و ماسه تا اسراف ۴۰میلیارد ریالی در شیراز

آنچه از این پس در قالب بسته خبری با عنوان « فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یه بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.


آنچه از این پس در قالب این بسته خبری با عنوان« فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.


از شنبه تا پنج شنبه در فارس چه خبر بود؟

شن و ماسه در ۸ ماه ۳۴ درصد گران شد

شن و ماسه در حالی در مدت ۸ ماه ۳۴ درصد گران شده که تولیدکنندگان آن از افزایش هزینه‌ها و مردم از ناتوانی ساخت‌وساز می‌نالند.


انهدام یک شبکه پولشویی و قمار در شیراز

رئیس کل دادگستری فارس از انهدام تیم پشتیبان سایت‌های قمار و شرط بندی در شیراز خبر داد و گفت: تاکنون ۳۲۰ هزار میلیارد ریال گردش ریالی و ۱۸۰ میلیون دلار گردش رمز ارزی کشف شده است.


گرانی چراغ خاموش مرغ 

افزایش جوجه‌ریزی مشکل بازار مرغ را حل خواهد کرد

معاون امور دام وزارت کشاورزی با اشاره به افزایش جوجه‌ریزی گفت: در تخم‌مرغ هیچ مشکلی نداریم و به‌زودی مشکل تنظیم بازار مرغ با افزایش تولید حل خواهد شد.

۱۳درصد از استان فارس هنوز گازرسانی نشده است

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: هم اکنون حدود ۸۷ درصد از روستاها و شهرستان‌های استان فارس از نعمت گاز برخوردارند و تلاش می‌شود تا تمامی روستاها و شهرستان‌های استان را به چرخه توزیع گاز وارد کنیم.


یک خبر خوب در حوزه سلامت

معرفی روش جدید جراحی قلب در علوم‌پزشکی شیراز به عنوان برترین ابداع نوآورانه در دنیا

شبکه جهانی جراحی قلب به عنوان مرجع جهانی داوری دستاوردهای این حوزه، در آخرین ارزیابی خود، عنوان برترین ابداع و تکنیک نوآورانه در جراحی قلب دنیا را به فوق تخصص جراحی قلب و عروق و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اختصاص داد.

محدوده ترافیک و طرح زوج و فرد در شیراز اجرایی می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز:خودروهای حمل بار باید با مجوز در ساعات مشخص وارد این محدوده شوند و همچنین پلاک ساکنان مناطق و برخی خودروهای ضروری باید ثبت و مشخص شود.محدوده ترافیک و طرح زوج و فرد با هدف بهبود وضعیت ترافیکی کلان‌شهر شیراز اجرایی می شود.


اسراف ۴میلیاردی اجلاس مدیران مالیاتی کشور در شیراز

در پی برگزاری اجلاس سراسری مدیران مالیاتی کشور در شیراز با هزینه گزافی معادل حدوداً «۴۰ میلیارد ریال» بسیج دانشجویی استان فارس طی بیانیه‌ای خطاب به ریاست جمهور خواهان عزل عاملان اسراف بیت المال شد.


استقبال مردم شیراز از پیکر ۸ شهید گمنام

همزمان با ایام سوگواری دهه فاطمیه، مراسم استقبال از پیکر‌های مطهر هشت شهید گمنام در فرودگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد. 

احداث ۱۲۸ واحد مسکن برای مددجویان نیازمند فارس

رئیس اداره اکرام کمیته امداد فارس از احداث ۱۲۸ واحد مسکن برای مددجویان نیازمند، به همت خیر دارابی باارزش ۱۲۸ میلیارد تومان در فارس خبر داد.

و آخرین خبر این هفته... 

دانشجویان بهترین کمک کننده در حل مشکلات

استاندار فارس خطاب به دانشجویان گفت: بهترین کمک را شما دانشجویان می‌توانید در حل مشکلات بکنید که هنوز اشتغال‌های آنچنانی ندارید و بیایید گروه‌های دانشجویی و مردمی راه بیندازید.

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود... 


انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان