کد خبر: ۱۶۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۲۶ دی ۱۴۰۲
خبرهای ورزشی فارس؛

فوتبال لیگ‌برتر فارس برگزار شد

‌مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال لیگ برتر فارس در رده بزرگسالان با حضور ۱۱ تیم در۲ گروه برگزار شد و در پایان از گروه یک تیم‌های دارایی خشت و پویندگان تلاش مرودشت و از گروه دو تیم‌های لیدوما نور آباد و آفتاب نی ریز به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، در مرحله پنجم مسابقات رنکینگ کمان‌های سنتی کشور که در یزد برگزار شد/رضا صالحی از فارس در رده نوجوانان به مقام قهرمانی رسید و در بخش بانوان فرحناز ابراهیمی از شهرستان ارسنجان در رده بزرگسالان مقام نایب‌قهرمانی را کسب کرد. این رقابت‌ها با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار برگزار شد
****

مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال لیگ برتر فارس در رده بزرگسالان با حضور ۱۱ تیم در ۲ گروه برگزار شد و در پایان از گروه یک تیم‌های دارایی خشت و پویندگان تلاش مرودشت و از گروه دو تیم‌های لیدوما نورآباد و آفتاب نی‌ریز به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند. مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات از ۲۸ دی‌ماه آغاز می‌شود.
******
در هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور تیم ایساتیس کران فارس برابر میهمان خود تیم ملوان بندر انزلی ۵ -۳ نتیجه را واگذار کرد و با هفت امتیاز در جایگاه ششم جدول مسابقات قرارگرفتن. در این مسابقات ۱۰ تیم به‌صورت رفت‌وبرگشت با هم رقابت می‌کنند
********
دور رفت مرحله حذفی مسابقات والیبال لیگ برتر فارس در جهرم برگزار شد و در پایان تیم‌های آرمان پارسه مرودشت و اندیشه جوان جهرم ب برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند. دور برگشت مسابقات جمعه ۲۹ دی در مرودشت و سعادت شهر برگزار می‌شود.
****
جشنواره ورزشی بانوان شهرستان آباده برگزار شد. در این جشنواره ۳۲ هیئت ورزشی در ۱۶ رشته با هم رقابت کردند.

انتهای پیام/

منبع: صدا و سیما

نظرات بینندگان