کد خبر: ۱۶۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استاندار فارس خبر داد:

آغاز طرح سپرده‌گذاری اتباع و مهاجرین خارجی

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس از شروع طرح سپرده‌گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در استان فارس از روز دوشنبه دوم بهمن ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، بهرنگ قربانی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استاندار فارس جامعه هدف این طرح را در مرحله اول افراد دارای مدرک سرشماری و بازشماری صادره از اداره کل امور اتباع استان برشمرد و گفت: از مزایای شرکت در این طرح، بهره‌مندی از خدماتی از قبیل اقامت، اشتغال، تردد، تحصیل فرزندان و استفاده از انواع بیمه از جمله بیمه تکمیلی درمان است.
 
وی افزود: اتباع خارجی جهت شروع فرایند افتتاح حساب ابتدا به دفاتر پنج‌گانه منتخب کفالت، اقامت و اشتغال (دفاتر ۷۰۴ واقع در منطقه گویم، ۷۰۷ بلوار طلاییه، ۷۰۸ میدان پارسه، ۷۱۰ چهارراه مقر و ۷۱۱ بلوار مدرس) مراجعه و ضمن انجام مراحل اداری و دریافت معرفی‌نامه جهت افتتاح حساب و واریز وجوه به شعب منتخب و مشخص‌شدهٔ بانک ملی مراجعه و سپس دفترچه اقامت و کارت هوشمند خود را دریافت می‌کنند.
 
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استاندار فارس یادآور شد: اتباع خارجی ساکن سایر شهرستان‌های استان نیز می‌توانند به شعب مرکزی بانک ملی شهرستان مراجعه و نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند.
 
قربانی در پایان تأکید کرد این طرح ویژهٔ آن دسته از اتباع خارجی است که در سال‌های گذشته از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگه موسوم به سرشماری دریافت کرده‌اند و این اداره کل هیچ‌گونه برنامه‌ای جهت اعطای مجوز به اتباع خارجی غیرمجاز ندارد و این افراد باید استان را ترک کنند.

انتهای خبر/

نظرات بینندگان