کد خبر: ۱۶۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۲

جای خالی دانشکده فنی و حرفه‌ای در جهرم

مدیران هنرستان‌های شهرستان جهرم در دیدار و گفتگو با امام‌جمعه جهرم از نبود دانشکده فنی و حرفه‌ای در این شهرستان گلایه کردند.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، مدیران هنرستان‌های شهرستان جهرم با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدبر امام‌جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه امام‌جمعه جهرم با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: ایشان فرمودند تبلیغ کنید که مردم بدانند فنی و حرفه‌ای یعنی چه تا آن نوجوان یا جوانی که می‌خواهد بیاید فنی و حرفه‌ای، احساس حقارت نکند و بداند که دارد به محیط علم و عمل می‌رود و یک وظیفه مهم مسئولین دولتی، توسعهٔ مهارت‌هاست.

وی بیان داشت: لازم است که به درخواست احداث و فعالیت دانشکده فنی و حرفه‌ای جهرم توجه کرده و موانع آن برداشته شود چرا که این مهم نقش به سزایی در تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد و در پی آن توسعه و خودکفایی کشور دارد.

در این جلسه مدیران هنرستان‌های شهرستان جهرم با قدردانی از حمایت و نگاه امام‌جمعه جهرم به مقوله فنی و حرفه‌ای از تلاش چندین ساله خود جهت اخذ مجوز فعالیت دانشکده فنی و حرفه‌ای گفتند که متأسفانه حتی به‌رغم حضور مسئولین کشوری و استانی در شهرستان و یا مراجعه به آنان، هنوز جهرم از این درخواست به حق که بعضی شهرستان‌های اطراف از آن برخوردار شده‌اند محروم مانده است.


انتهای خبر/

منبع: فارس
نظرات بینندگان