کد خبر: ۱۶۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

استخدام ۲ هزار و ۵۲۰ معلم در فارس

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش فارس گفت:۷۰ هزار نفر در دو آزمون استخدامی جدید به عنوان معلم جذب آموزش وپرورش کشور خواهند شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، مجید زارعی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش فارس گفت:۷۰ هزار نفر در دو آزمون استخدامی جدید به عنوان معلم جذب آموزش وپرورش کشور خواهند شد.

وی گفت: این دو آزمون شامل رشته شغلی آموزگار ابتدایی و استثنایی و همچنین رشته شغلی دبیری و هنرآموز است.

زارعی گفت: ثبت‌نام در این دو آزمون استخدامی آموزش و پرورش از روز دوشنبه ۹ بهمن‌ماه آغاز شده و تا روز شنبه ۱۴ بهمن ادامه خواهد داشت.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس سهمیه استان فارس در این دو آزمون استخدامی دو هزار ۵۲۰ نفر است که از این تعداد یک هزار و ۷۸ نفر به‌عنوان آموزگار ابتدایی و استثنایی و همچنین یک هزار و ۸۸ نفر به‌عنوان دبیر و ۳۵۴ نفر هنرآموز جذب آموزش وپرورش فارس خواهند شد.

زارعی گفت: دفترچه راهنمای سنجش این دو آزمون استخدامی هم اکنون بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: https://www.sanjesh.org قابل‌مشاهده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش فارس گفت: تمام معلمان حق‌التدریسی، خرید خدمات آموزشی و معلمان شاغل در مدارس غیردولتی می‌توانند در این آزمون استخدامی شرکت کنند.


انتهای خبر/


منبع: فارس
نظرات بینندگان