کد خبر: ۱۶۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲

درخشش فارس در سرو سیمین

مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی فجر صنایع‌دستی و هنرهای سنتی  (سرو سیمین هشت) هنرمندان فارس خوش درخشیدند.

 به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با بیان اینکه سرو سیمین و دو جایزه ویژه این جشنواره به هنرمندان فارس تعلق گرفت افزود: استان فارس در این جشنواره با کسب بالاترین آثار برگزیده رتبه برتر کشور را از آن خود کرد.


وی گفت: تندیس سرو سیمین هشت به همراه لوح سپاس و هدیه نقدی به استاد هنرمند ماجد شهریاری برای رشته منبت از شهرستان آباده تعلق گرفت.

 

سرو سیمین و دو جایزه ویژه


این مقام مسئول افزود: استاد هنرمند رسول مردانی بلداجی در رشته خاتم به‌عنوان هنرمند برگزیده معرفی و جایزه ویژه جشنواره و همچنین علیرضا مصلح هنرمند منبت روی چوب جایزه فاخر در بخش دانش‌آموزی این جشنواره را دریافت کردند.


گفتنی است شب گذشته طی مراسمی که در برج میلاد تهران برگزار شد، برگزیدگان جشنواره بین‌المللی فجر صنایع‌دستی و هنرهای سنتی (سرو سیمین ۸) با حضور وزیر میراث‌فرهنگی و سفرای کشورهای خارجی و هنرمندان داخلی و خارجی معرفی شدند.


انتهای خبر/

نظرات بینندگان