کد خبر: ۱۶۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
شهردار شیراز در گفتگو با شیرازه:

مرزهای ایران آزادی خواهان و مسلمانان هستند

شهردار شیراز گفت: اسرائیل غاصب و کودکش چند ده‌ هزار نفر را در فلسطین به شهادت رساند و مردم بی‌پناه و ستم‌دیده فلسطینی را از امکانات محروم کرد؛ اما این نکته باید بیان شود که در جمهوری اسلامی ایران مرزها فقط دور تا دور کشور ما نیست؛ بلکه مرزها، تمامی آزادی‌خواهان و مسلمانان هستند.  

 محمدحسن اسدی شهردار شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: امروز شاهد حضور پرشور مردم در کل کشور و حتی کشورهای جهان اسلام هستیم همچنین با پیش‌بینی مقام معظم رهبری تمام مردم کل دنیا برای اقدامات کثیف دشمنان به راهپیمایی می‌پردازند.

 وی افزود: اسرائیل غاصب و کودکش چند ده‌هزار نفر را در فلسطین به شهادت رساند و مردم بی‌پناه و ستم‌دیده فلسطینی را از امکانات محروم کرد؛ اما این نکته باید بیان شود که در جمهوری اسلامی ایران مرزها فقط دور تا دور کشور ما نیست؛ بلکه مرزها، تمامی آزادی‌خواهان و مسلمانان هستند.

اسدی با اشاره به حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی و اسرائیل که باعث شد چند تن از عزیزان سپاه قدس را از دست بدهیم، افزود: شهدای راه قدس که چند روز گذشته به شهادت رسیدند در سوریه به وظیفه اسلامی و دینی عمل کردند.

به گفته وی این اقدام اسرائیل قابل‌ تأمل نیست واز شخص اول کشور تا سایر مسئولین موضع‌ گیری کردند و امروز مردم با دل‌ و جان در صحنه حضور پیدا کردند.

 شهردار شیراز در پایان اظهار کرد: امیدواریم این اتحاد و انسجام مردمی استمرار داشته باشد و شاهد نابودی اسرائیل و آزادی مردم غیور فلسطین باشیم.

 انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان