کد خبر: ۱۶۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول ورزش توان استان فارس خبر داد:

برگزاری مسابقات تاپ توان کشوری در شیراز

مسئول ورزش توان استان فارس گفت:در حال برنامه‌ریزی جهت برگزاری مسابقات تاپ توان کشوری و بین‌المللی در شیراز هستیم که در همه سنین با توجه به وزن می‌توان حتی با خانواده شرکت کنند.

به گزارش خبرنگارگروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط عمومی ورزش توان فارس، فرجام شفیعی گفت: نیمه اول اردیبهشت‌ماه اردوی مسابقات بین‌المللی توان برگزار خواهد شد تا رزمی‌کاران برای تیرماه آمادگی کامل را داشته باشند.


مسئول توان استان فارس به اتمام بیمه‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: بیمه ورزشی برخی ورزشکاران تا پایان سال اعتبار داشته است و ضروری است ورزشکاران بیمه‌های خود را تمدید کنند.


وی ادامه داد: اعتبار نمایندگی شهرستان‌ها یک‌ساله بود که درواقع تا پایان سال گذشته بوده و اکنون اعتبار آن‌ها تمام شده و باید از فدراسیون مجوز نمایندگی سال جدید را به نفر استانی داده شود که بتواند نمایندگی شهرستان‌ها تمدید نمایند.


مسئول توان استان فارس اظهار داشت: ۲۵ اردیبهشت انتخابات فدراسیون است و مسئول جدید فدراسیون مشخص خواهد شد که بعد از برگزاری انتخابات نامه نمایندگی توان صادر و بعد از آن کمیته‌ها نیز حکم خود را دریافت می‌کنند همچنین آزمون‌های سربند در سال جاری بعد از مشخص شدن نرخ‌نامه برگزار می‌شود.


شفیعی بر لزوم ارتقا توان رزمی کاران تأکید داشت و گفت: تمرین مشترک در قالب استاژ نیز به صورت جداگانه ویژه برادران و خواهران برگزار می‌شود، همچنین تمرین بین باشگاهی نیز از ضروریات رزمی است.

راهبرد توان فارس در سال ۱۴۰۳ روی میز قرار گرفت


وی به دوره بافت گردی رایگان ویژه اعضا توان اشاره کرد و گفت: کمیته فرهنگی نیز در تاریخ ۲۸ اردیبهشت یک دوره بافت گردی برگزار می‌کند که برنامه‌ریزی لازم جهت حضور با تمام ورزشکاران داشته باشیم.


شفیعی گفت: در حال برنامه‌ریزی جهت برگزاری مسابقات تاپ توان کشوری و بین‌المللی در شیراز هستیم که در همه سنین با توجه به وزن می‌توان حتی با خانواده شرکت کنند.


در پایان این جلسه از اساتید که در سال گذشته به‌صورت مستمر همکاری داشتند، با اهدا لوح تقدیر شد.


انتهای خبر/

برچسب ها: شیراز ، رزم ، توان ، ورزش
نظرات بینندگان