کد خبر: ۱۶۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

معابر شیراز سر از آب بیرون آورد

پس از بارندگی نسبتاً شدید عصر چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ بسیاری از معابر شیراز خصوصاً زیرگذرهای این کلان‌شهر دچار آب‌گرفتگی شد که پس از ساعت‌ها تلاش مدیریت شهری شیراز این نقص شهری برطرف و معابر از آب تخلیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، بارندگی نسبتاً شدید عصر چهارشنبه که همراه با تگرگ بود موجب آب‌گرفتگی بسیاری از معابر کلان‌شهر شیراز شد که با تلاش کارکنان مدیریت شهری و دستگاه‌های امدادی این کلان‌شهر پس از ساعت‌ها تلاش این نقص رفع و معابر عمومی شیراز خصوصاً زیرگذرهای این شهر از آب‌گرفتگی رها و به حالت عادی بازگشت.


مسعود حقیقت، مدیرکل هواشناسی استان فارس میزان بارندگی سامانه اخیر در سطح شیراز را ۲۲ و ۲ دهم میلیمتر اعلام کرد.


معاونت محیط زیست خدمات شهری شهرداری شیراز در این باره به ایرنا گفت: شدت و میزان زیاد بارندگی عصر چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مدت زمان اندک سبب آب‌گرفتگی در چند نقطه شهر شیراز شد.


روح‌الله خوشبخت افزود: با حضور بخش‌های مختلف مدیریت شهری شاهد رفع آب‌گرفتگی در اکثر نقاط و بازگشت روال عادی به سطح شهر هستیم.


وی با اشاره به آب‌گرفتگی زیرگذر سرداران عنوان کرد: به‌رغم شدت آب‌گرفتگی تلاش‌های بی وقفه نیروهای خدمات شهری تا ساعت ۲۳ چهارشنبه شب پنجم اردیبهشت زمینه تخلیه آب و پس از آن پاک‌سازی یک ساعته این زیرگذر را فراهم کرد و اکنون تردد در این محور در حال
انجام است.

 

انتهای خبر/

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان