کد خبر: ۲۰۸۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۰

میوه ای که دستغیب از سبد جریان انحرافی برداشت

به نظر می رسد دستغیب و دوستان اصلاح طلبش به خوبی دریافته اند که تنها راه پنهان کردن مواضع خود در فتنه 88  ٬ بهره برداری از جریان انحرافی است

شیرازه - ماجرای جریان انحرافی و نوع برخورد گروه های مختلف سیاسی با آن٬ خود موضوعی مهم است که نیاز به دقت و بررسی بسیار دارد. آیا هر گروه سیاسی ای که با جریان انحرافی مخالفت می کند٬ از سر احساس خطر برای آرمان های انقلاب است؟ بی شک پاسخ این سوال منفی است چه این که بررسی خود گروه های مختلف و رابطه آن ها با آرمان های انقلاب اسلامی محل بحث است.

 یکی از این گروه ها که متاسفانه در فضای پس از خانه نشینی احمدی نژاد در اردی بهشت ماه توانست از پس مبارزه با جریان انحرافی برای خود٬ سبدی پر از «احساس خطر برای آرمان های انقلاب» دست و پا کند٬ جریان اصلاح طلب است اگرچه در این میان طیفی از اصولگرایان نیز بسیار بد عمل کردند.

جریان اصلاح طلب با خانه شنینی احمدی نژاد سعی کرد به همگان ثابت کند که آن چه قبل ترها در خصوص رئیس جمهور گفته است٬ صحت داشته و حالا باید به نیت پاک آنان (اصلاح طلبان) همه ایمان بیاورند.

این ها با استفاده از این مسائل خود را به عنوان ولایت مداران مهمی مطرح کردند بی ان که نگاهی هرچند کوتاه به تاریخ پر از ولایت گریزی خود بیاندازند.

یکی از این اصلاح طلبان در استان فارس٬ احمدرضا دستغیب فرزند فخرالدین می باشد. او که با گرفتن مواضع نه دو پهلو که اتفاقا کاملا مشخص و شفاف از فتنه پس از انتخابات حمایت کرده بود و با قاطعیت از مواضع دشمن شاد کنی که از مسجد قبا بیرون می آمد٬ حمایت و مخالفان سید علی محمد دستغیب را می کوبید٬ حالا مدام از جریان انحرافی می گوید و از این که همه باید در انتخاباتی آزاد به صحنه انتخابات بیایند الا جریان انحرافی و انقدر بر این موضع اصرار دارد که تو گویی فقط جریان انحرافی در این کشور منحرف است و جریان اصلاح طلب و برخی گروه های اصولگرا همواره بر خط ولات حرکت کرده اند! این درحالی است که هشت سال اصلاحات و دست آخر٬ فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 خود به خوبی نشان دهنده عمق انحراف گروه های اصلاح طلب می باشد.

احمدرضا دستغیب (فخرالدین) در مصاحبه با «خبرمجلس» اینگونه می گوید:

برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از آرمان های امام خمینی)ره(در کنار ملت ایستاده ام و امیدوارم همان گونه که در این مصاحبه بارها درخواست کرده ام  مسئولان اجازه برگزاری یک انتخابات آزاد را بدهند تا با آزادی گروه ها و جریانات سیاسی به جز گروه خاص مردم بتوانند نمایندگان واقعی خود را راهی مجلس کنند.

او در جای دیگری از این مصاحبه رشد این گروه خاص را به دلیل حذف اصلاح طلبان از بدنه حاکمیت بیان کرده است!

گفتنی است چنید پیش نیز دستغیب با مصاحبه با روزنامه اعتماد٬ پیشاپیش دست کاری شدن آرا به نفع گروه خاص را بیان کرده بود!

به نظر می رسد دستغیب و دوستان اصلاح طلبش به خوبی دریافته اند که تنها راه پنهان کردن مواضع خود در فتنه 88  ٬ بهره برداری از جریان انحرافی است. انان سعی دارند با زدن جریان انحرافی و همه اشکالات را به گردن ان انداختن٬ فتنه 88 و مسببان آن را از اذهان مردم پاک نمایند. ان ها سعی دارند از جریان انحرافی٬ میوه ای در سبد انتخاباتی خود بگذارند. این در حالی است که مردم این بار تصمیم دارند با ساکتین فتنه برخورد کند چه برسد به اصلاح طلبان حامی فتنه و جریان انحرافی.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
احمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۰
1
سلام

این آقا هر چی میخواد بگه. کی اهمیت میده بهش؟

خواهشا تا قیل انتخابات یه مقاله درباره کل خانواده دستغیب و نیز همین آقا و معرفی آنها با ذکر دیدگاه های عقیدتی سیاسی آن ها و اینکه چه ارتباطی با شهیددستغیب دارند ارائه بدید و حتما تو رجا نیوز یا جهان نیوز هم لینک بدید.

من که شیرازی هستم هم نمیدونم این آقا چه کاره شهید دستغیب هست؟!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۰
3
نمیدونم این خاندان چه بلایی سرتون آوردن که اینطور بغض و کینه دارید لطفا چند نمونه از بلاهای ایشان را ذکر کنید