کد خبر: ۲۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰

این جانورهای همه چیز خوار!

شبكه ضد انقلابي بالاترين، پناهنده سياسي را به دو دسته واقعي و متقلب تقسيم كرد و طيف دوم را جانورهاي سياسي همه چيز خوار لقب داد!

به گزارش شیرازه به نقل از کیهان٬ بالاترين با اشاره به برخي فرصت طلبي ها و كلاهبرداري ها در پوشش پناهنده و مبارز و زنداني سياسي نوشت: پناهنده سياسي كسي است كه چهره به چهره رو به رو، در برابر حكومت مسلط ايستاده بود، و اگر بيرون آمده، از ترس جان نبوده است. او با همان فكر مبارزه و با سلاح انديشه خويش ترك خاك و ديار كرده است.
پناهنده سياسي نارنجكي است كه به موقع مي خواهد ضامن را بكشد و كوهي را از جا بركند(!) با دست بريده براي هر كار يدي حاضر است، با پاي بريده مدام مي دود و با چشمان كم سو همه جا را مي بيند(!) روحيه پناهنده سياسي عضلاني است. انگار كه از سرب ريخته شده. واهمه يي از مرگ ندارد.
بالاترين افزود: «زماني كه پناهنده سياسي واقعي خود را در صف پناهنده هاي قلابي مي بيند، خشم جان او را به لب مي رساند، چون مي بيند ستون فقرات بشردوستي ساخته و پرداخته حكومت ها فرقي بين او و دلالان اسلحه نمي گذارد. اولي با دو گذرنامه در رفت و آمد است. غرض اين است كه فرق «پناهنده سياسي» قلابي با «پناهنده سياسي واقعي» روشن شود. اين دو از يك جنس و از يك قماش نيستند. پناهنده سياسي قلابي جانوري است همه چيزخوار، ولي پناهنده سياسي واقعي انساني است مرگ بر كف، بي هيچ چشمداشتي.

نظرات بینندگان