کد خبر: ۲۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰

کلاه شرعی برای فروش بیشتر سیم کارت

به گزارش باشگاه خبرنگاران،بازاریابی و جذب مشتری یکی از مهمترین ارکان پیشرفت هر شرکتی است مسئله ای که اپراتورهای تلفن همراه هم به آن توجه خاصی دارند و احتمالا با ورود اپراتور سوم به عرصه رقابت هر یک تلاش بیشتری برای جذب مشتری خواهند داشت.

مسئله ای که این روزها هم با شدت خاص خود پیگیری می شود هر یک از دو رقیب سعی دارند برنده این رقابت باشند.

تا جایی که باخبر شدیم یکي از اپراتورها در قالب یک طرح مذهبی قصد فروش 12 میلیون از سیم کارتهایش را به وزارت آموزش و پرورش دارد.

جالب تر آنکه مسئولان آموزش و پرورش هم وعده داده اند که از این سیم کارتها در نظام آموزشی و از ابتدای سال تحصیلی جدید بهره خواهند برد.

مسئله ای که هنوز جوابی برای آن پیدا نشده است این است که به راستی چطور از سیم کارت می توان در راستای آموزشی بهره برد و آیا این جمله تنها یک شعار تبلیغاتی برای فروش 12 میلیون سیم کارت است یا خیر!

تا اینجای داستان و با اطلاعاتی که ما به دست آورده ایم قرار است از سیم کارتها برای یک طرح مذهبی و برگزاری یک مسابقه پیامکی استفاده شود ؛  اما به همین بهانه دانش آموزان می توانند با آزادی خیلی خیلی بیشتری از تلفن همراه و امکانات جانبی آن استفاده کنند چون مسلم است که وزارتخانه ای که در یک اقدام ضربتی اقدام به خرید 12 میلیون سیم کارت کرده با این کار خود اجازه استفاده بی چون و چرا از تلفن همراه را به  12 میلیون دانش آموز داده است و در این میان یک اپراتور به راحتی توانسته در کوتاهترین زمان ممکن 12 میلیون سیم کارت خود را درقالب یک طرح مذهبی به فروش برساند کاری که ممکن است از این پس توسط این اپراتور در هر شرکت و کارخانه ای و برای هر محصولی انجام شوند بدون اینکه به عواقب آن اندیشیده شود.

مقدم، آموزگار در این خصوص به خبرنگار ما گفت: متاسفانه قانون عدم استفاده از تلفن همراه در مدارس باجدیت پیگیری نمی شود و خانواده ها اکثرا به کودکانشان اجازه استفاده از تلفن همراه را می دهند.

وی گفت: متاسفانه با کوچکترین اتفاقی که در مدرسه رخ می دهد دانش آموز با والدینش تماس گرفته و از آنها یاری می خواهد تا حدی که قبل از اتمام کلاس والدین آنها در مدرسه حاضر می شوند و این موضوع مسئله آموزش و تربیت دانش آموزان را با مشکل مواجه کرده است.

*بازیهای گوشی ها از درس جذاب تر است

وکیلی آموزگار هم در این رابطه گفت:‌بسیاری از اوقات به هنگام درس بچه ها گوشه ای امن از کلاس را برای نشستن و در حقیقت بازی کردن انتخاب می کنند.

از آنجا که اولیا مدرسه به دلیل اینکه تمایلی به درگیر شدن با والدین ندارند با آنها سخت نمی گیرند و اگر این کار آموزش و پرورش عملیاتی شود ما هیچ قدرتی برای جلوگیری از آوردن موبایل به  مدرسه  نداریم.
برچسب ها: سیم کارت ، فروش ، کلاه شرعی
نظرات بینندگان