کد خبر: ۲۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰

نمایشگاه «ما توانسته‌ایم»؛‌ جایی برای افتخار

به منظور ارائه دستاوردهای دولت در فارس نمایشگاه بزرگ «ما توانسته‌ایم» اواخر بهمن ماه جاری در شیراز برپا می‌شود.

به گزارش شیرازه مسئول ستاد برگزاری نمایشگاه بزرگ «ما توانسته‌ایم»  بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه که سرآغاز جهش‌های بزرگ دیگر در استان و کشورمان است از 30 بهمن تا سوم اسفند ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در شهرک گلستان شیراز برپا می‌شود.

امین‌الله قربانی کشکولی با بیان اینکه این نمایشگاه در مساحتی حدود 4 هزار متر مربع برپا می‌شود افزود: از تمام مردم علم‌دوست استان فارس به ویژه شیراز دعوت می‌شود از این نمایشگاه که از ساعت 10صبح تا 6 عصر برپا است بازدید کنند.

وی ابراز داشت: نمایشگاه بزرگ «ما توانسته‌ایم»  برای نخستین بار در کشور و با شیوه ابتکاری در سومین حرم اهل بیت (ع)، شیراز برگزار می‌شود که گوشه‌ای از شعارهای ما می‌توانیم است.

مشاور استاندار فارس به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره و از مهم‌‌ترین آنها را ارائه گزارش پیشرفت‌ها، خدمات و اقدامات  انجام شده در ابعاد علمی، صنعتی، کشاورزی، پزشکی و خدماتی عنوان کرد.

قربانی از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه را مقایسه کمی و کیفی روند پیشرفت در کشور از جمله کجا بوده‌ایم، کجا هستیم و کجا می‌خواهیم برویم، معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای مهم استان فارس، معرفی فناوری و خدماتی که فارس می‌تواند در اختیار دیگر استان‌ها به ویژه استان‌های همجوار و همچنین کشورهای خارج به ویژه کشورهای خلیج فارس قرار دهد برشمرد.

مسئول ستاد برگزاری نمایشگاه بزرگ «ما توانسته‌ایم» ادامه داد: توسعه مناسبات اقتصادی بازرگانی بین تجار، بخش‌های تجاری این استان، بازرگانان و بخش‌های تجاری صنعتی داخلی و خارجی، زمینه‌سازی برای بازدید و شناخت تمام امت اسلامی سرمایه‌گذاری و داوطلبان، مشاهده پیشرفت‌های این استان و آشنایی با فرصت‌ها و زمینه‌های سرمایه‌گذاری از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در واقع نمایشگاهی موضوعی و تخصصی بوده که با مشارکت 80 دستگاه دولتی و خصوصی در چهار گروه اقتصادی با مشارکت 11 سازمان و گروه زیرساخت با مشارکت 24 سازمان، گروه دانش و فناوری با مشارکت 16 سازمان و گروه اجتماعی، فرهنگی با مشارکت 29 سازمان برپا می‌شود.

به گزارش فارس، در این نمایشگاه برنامه‌های جنبی مختلف شادی برای بازدیدکنندگان تدارک دیده شده است.

همچنین برخی دستگاه خدماتی به ارائه خدمات رایگان در این نمایشگاه می‌پردازند.

نظرات بینندگان