کد خبر: ۲۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰

ایران بزودی ما را ترور خواهد کرد!

دو پايگاه اينترنتي نيمه تعطيل اپوزيسيون ضمن يك خبرسازي ادعا كردند جمهوري اسلامي مي خواهد برخي مخالفان را در خارج كشور ترور كند!


به گزارش شیرازه به نقل از کیهان٬ جرس و روزنت كه پس از شكست فتنه گران، روزگار بغرنجي را سپري مي كنند ادعا كرده اند برخي گزارش ها از طراحي ترور چند تن از فعالان سياسي در خارج كشور حكايت دارد. اين دو پايگاه عضو شبكه عنكبوت با تعابيري نظير «گفته مي شود»، «براساس گزارش هايي كه به ما رسيده»، «منابع خبري ما گفته اند» و... فقدان سند و مدرك و منبع براي ادعاي خود را بپوشانند.
اين در حالي است كه جمهوري اسلامي از طيف ياد شده استفاده چند لايه را مي برد و فقدان آنها مي تواند خسارت باشد! اول اينكه برخي از اين افراد، قد و وزن- بي وزني و كوتاه قدي- واقعي اپوزيسيون جمهوري اسلامي را نشان مي دهند و هركس به برخي از اين عناصر دون پايه نگاه كند، به حقانيت ملت و حاكميت ايران پي مي برد (مثل سازمان منافقين و سلطنت طلب ها و...). نكته دوم اينكه برخي از اين به اصطلاح فعالان اپوزيسيون، بهترين طعمه سرويس هاي اطلاعاتي ايران براي از هم گسيختگي اپوزيسيون خارج نشين هستند. ثالثاً برخي از همين عناصر به عنوان «ترمز» عمل مي كنند و سالهاست كه محافل متبوع خود را در حالت فشلي نگه داشته اند.
البته به نظر مي رسد اقدام جرس (وابسته به كديور و برخي اعضاي حلقه از هم پاشيده لندن) و روزنت (وابسته به طيفي از سلطنت طلبان و اصلاح طلبان متواري) بيشتر براي كارچاق كني خود بوده كه طي ماه هاي اخير به اعتبار افتادن به وضعيت ورشكستگي و نيمه تعطيلي، با مشكلات حاد مالي مواجه شده اند و احتمالاً از طريق شايعه بازي و خبرسازي مي خواهند رونقي به كسب و كار خود بدهند وگرنه براي هر ناظر آگاه از اوضاع كاملاً روشن است كه برخي عناصر مورد اشاره اپوزيسيون زنده شان به درد جمهوري اسلامي مي خورد نه مرده شان.

نظرات بینندگان