کد خبر: ۲۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰

ارتقای بیش از 40 رتبه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در رتبه بندی جهانی وبومتریک

در آخرین رتبه بندی جهانی وبومتریک دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بین 5 هزار دانشگاه جهان با بیش از 40 رتبه بهبود در رتبه یک هزار و 254جهان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز رییس شورای وب سایت دانشگاه با بیان این مطلب، گفت: از سال 1387 با در دستور کار قرار گرفتن ارتقای رتبه دانشگاه در رتبه بندی جهانی وبومتریک شاهد ارتقای بیش از 2 هزار رتبه در این رتبه بندی بودیم.

دکتر وحید عماد افزود : در حال حاضر کارگروه ارتقای وبومتریک در سطح دانشگاه تشکیل شده تا تلاش شود با بهبود شاخص‌های مربوطه، دانشگاه علوم پزشکی شیراز در رتبه بندی‌های آینده در بین 500 دانشگاه برتر دنیا قرار گیرد.

وی اظهار داشت : رتبه بندی وبومتریک یکی از سه رتبه بندی معتبر جهانی دانشگاه‌ها می‌باشد.

دکتر عماد بیان کرد : با توجه به مزایای استفاده از خدمات الکترونیک و جایگزینی آن با خدمت رسانی حضوری، شهروندان و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به وب سایت دانشگاه به آدرس www.sums.ac.ir از خدمات متنوع آموزشی، بهداشتی و درمانی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به رتبه بندی هر 6 ماه یک بار سایت‌های داخلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جمله دانشکده‌ها و معاونت‌های مختلف، گفت : در آخرین رتبه بندی این سایت‌ها، سایت معاونت درمان موفق به کسب رتبه اول در دانشگاه گردید. 

 

پایان خبر

نظرات بینندگان