کد خبر: ۲۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۱ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰

ما در تحریم هستیم اما یواشکی ثبت نام هم کرده ایم!

در حالي كه فتنه گران سبز مدعي تحريم انتخابات هستند، شبكه ضد انقلابي بالاترين از رد صلاحيت عضو شوراي سياستگذاري ستاد موسوي خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از کیهان براساس اين گزارش «رضا-ج» در سال 86 به خاطر نشر اكاذيب و تشويش اذهان عمومي از سوي دادگاه انقلاب به 5 سال حبس تعزيري و جزاي نقدي محكوم شده بود و در شوراي سياستگذاري موسوي عضويت داشت. طبق اين گزارش، نامبرده در جريان فتنه گري سال 88، در دانشگاه آزاد به نقش آفريني پرداخته بود.
يادآور مي شود فتنه گران در انتخابات مجلس نهم تاكتيك «چراغ خاموش، موتور روشن» و «نعل وارونه» (فيگور تحريم انتخابات برخلاف واقعيت حضور در آن) را پيشه كرده اند.
در همين حال داريوش قنبري سخنگوي فراكسيون اقليت (اصلاح طلب) مجلس از عملكرد شوراي نگهبان در بررسي صلاحيت نامزدها تشكر كرد و آن را مثبت خواند. وي به مهر گفته است كه شوراي نگهبان در اين دوره برخورد جناحي نداشته و برخي نامزدهاي اصلاح طلب كه در هيئت هاي اجرايي دچار مشكل شده بودند، مشكل شان حل شده است.
اغلب اعضاي فراكسيون اقليت كه جمعي 50 نفره را شامل مي شود در انتخابات مجلس نهم نامزد شده اند. آمار نامزدهاي اصلاح طلب دست كم 700 نفر عنوان شده است.
محمد زارع فومني رئيس جبهه مردمي اصلاحات نيز در گفت وگو با مهر تصريح كرده كه صلاحيت 99 درصد نامزدهاي اين جبهه تأييد شده است.

نظرات بینندگان