کد خبر: ۲۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰

شركت در انتخابات ايران حرام است

پايگاه سعودي-عبري «العربيه» شركت در انتخابات ايران را حرام كرد!

اين شبكه از قول گروه مجعولي به نام «جامعه مدرسين و طلاب قم و نجف»(!؟) مدعي شده كه «به استناد مباني فقهي و شرعي و نظرات فقهاي ماضي و حاضر، شركت در انتخابات حرمت دارد».
يادآور مي شود عنوان جعلي ياد شده در بحبوحه فتنه سال 88 توسط ارگان حلقه لندن (جرس) باب شد. جرس كه يد طولايي در جعل عناوين بلامسّما و اخبار كذب دارد، هرگز توضيح نداد كه گروه كذايي اساسا يعني چه و اعضاي آن كيستند. با اين وجود پيگيريهاي بعدي نشان داد پشت اين عنوان پرطمطراق، كسي نيست جز يكي از همكاران دم دستي روزنامه هاي زنجيره اي در دوره اصلاحات كه به عنوان ميرزابنويس روزنامه هاي صبح امروز و عصر آزادگان و نشاط عمل مي كرد. «محمدجواد اكبرين» چند سال پيش از ايران خارج شد و ابتدا به لبنان و سپس اروپا رفت. نامبرده هم اكنون به صورت پاره وقتي با برخي رسانه هاي ضدانقلاب همكاري مي كند.
نكته جالب در شامورتي بازي هاي نامبرده اين كه وي در داخل كشور با وجود بي سوادي مطلق، با پوشش لباس طلبگي فعاليت مي كرد اما پس از رفتن به اروپا تماما شكل و شمايل خود را تغيير داد.
وي در دوره اصلاحات نيز سعي كرد به تنهايي عنوان جعلي «مجمع طلاب خط امام»(!) را به دوش بكشد اما سرانجام از جرس و راديو زمانه و برخي رسانه هايي سردرآورد كه اصالتا منكر نبوت و امامت و امام زمان(عج) هستند و علنا دهريگري، ابتذال جنسي و اباحيگري را ترويج مي كنند. حال پيدا كنيد ليست وهابي هاي سعودي، عبري هاي صهيونيست و هرزه نگارهاي مقيم اروپا را!

انتهای پیام/

نظرات بینندگان