کد خبر: ۲۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰

شیراز میزبان اختتامیه بخش منطقه ای جشنواره بین المللی شعر فجر

آیین اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی شعر فجر در بخش منطقه ای با حضور شعرایی از سراسر جهان در شیراز می شود

محمود عالیشوندی دبیر جشنواره شعر فجر فارس و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ضمن اعلام این خبر گفت : شیراز از 27 تا 28 بهمن میزبان شاعران سه استان خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد و شاعرانی از سراسر  کشورهای جهان ، در بخش منطقه ای ششمین جشنواره بین المللی شعر فجر است.

وی افزود : در این دو روز برنامه هایی در زمینه شعر و شعر خوانی پیشبینی شده که  بخش ویژه قندپارسی با رویکرد شعر و ادب در حوزه فرهنگ کهن و اصیل ایران اسلامی از جمله آنهاست .

وی ادامه داد: در برنامه ریزی های صورت گرفته سعی بر آن شده تا قداست اشعار پارسی را به ظهور رسانده تا از این طریق شاعران که از کشورهای دیگر جهان حضور دارند ، با این رویکرد آشنا و نتایج و آثار مفید آن را با خود برای مردم کشورشان به ارمغان برند.

این مقام فرهنگی تصریح کرد : این همایش در روز 27 بهمن ماه جاری و در ساعت 15 با نشست شاعران حاضر و شعر خوانی آغاز می شودو در دومین روز که از ساعت 9:30 دقیقه روز 28 بهمن خواهد بود به کار خود ادامه می دهد .

عالیشوندی گفت : آیین اختتامیه این جشنواره نیز  ساعت 15روز 28 بهمن ماه جاری  در محل مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس آغاز میشود که تلاش شده این مراسم همراه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود.

شایان ذکر است  :اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی شعر فجر دوشنبه آینده در تالار وحدت تهران  برگزار و در آن از 15 شاعر برگزیده تجلیل خواهد شد

انتهای پیام/

نظرات بینندگان