کد خبر: ۲۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰

هنرمندان متعهد، از گنجینه های ارزشی كشورمان هستند

استاندار فارس، هنرمندان متعهد و مفاخر را جزء گنجینه های ارزشی كشورمان دانست و گفت: باید از این ظرفیت ها به نحو مطلوب بهره برداری فرهنگی كرد.

مهندس حسین صادق عابدین در دیدار اكبرعبدی بهترین بازیگر نقش مكمل مرد جشنواره فیلم فجر با وی، ضمن اشاره به جایگاه هنر و هنرمندان در نظام مقدس جمهوری اسلامی، خواستار ترویج فرهنگ غنی ایران اسلامی توسط آنان در سایر كشورها شد.

وی ادامه داد: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه توسط هنرمندان طنز پرداز بسیار كار با ارزشی است و از پدید آورندگان این شادی ها باید به نحو مطلوبی تقدیر كرد.

صادق عابدین ضمن تاكید بر ایجاد فضای فرهنگی و شاد در جهت فرهنگ غنی دینی و ملی، از مدیران و دست اندركاران تولید برنامه های صدا و سیمای فارس خواست نسبت به تولید برنامه های محتوایی، ارزشی و متنوع در این شبكه اقدام نمایند.

استاندار فارس ضمن تقدیراز اكبرعبدی كه خود از خانواده معظم شهداست، از رشادتهای برادرشهید وی تجلیل كرد و از اینكه بهترین بازیگر جشنواره فجر در تمامی برنامه های تلویزیونی و مراسم ها از خانواده های معظم شهدا یاد می كند، و از ترویج این فرهنگ كوتاهی نمی نماید تشكر و قدردانی كرد.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان