کد خبر: ۲۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰

شما فرزند هوشنگ جگرکی نیستی؟!

اظهارت یونسی٬ وزیر اطلاعات دولت اصلاحات در مصاحبه به روزنامه شرق که با استقبال رسانه های ضدانقلاب همراه شده است٬ بهانه ای شده برای ستون گفت و شنود روزنامه کیهان تا به این اظهارات بپردازد

به گزارش شیرازه٬ اظهارت یونسی٬ وزیر اطلاعات دولت اصلاحات در مصاحبه به روزنامه شرق که با استقبال رسانه های ضدانقلاب همراه شده است٬ بهانه ای شده برای ستون گفت و شنود روزنامه کیهان تا به این اظهارات بپردازد:

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: وزير اطلاعات دولت خاتمي در مصاحبه با روزنامه شرق گفته است؛ «رفتار تنگ نظرانه بعضي ها باعث شد خيلي ها از ايران بروند»!
گفت: ايشان نگفته آن خيلي ها كه از ايران رفته اند چه كساني بوده اند؟!
گفتم: نه! ولي بيشتر آنها در دوران سازندگي كه آقاي يونسي رئيس دادگستري بود و يا در دوران اصلاحات كه باز هم آقاي يونسي وزير اطلاعات بود از ايران رفته اند.
گفت: مثلا چه كساني؟
گفتم: مهاجراني، وزير ارشاد و معاونش كه همكار آقاي يونسي بودند. برخي از نويسندگان روزنامه هاي زنجيره اي كه آقاي يونسي مي گفت پايگاه ضد انقلاب هستند، تعدادي از هنرپيشه ها و فيلم سازها كه آقاي يونسي آنها را فاسدالاخلاق مي دانست و راست هم مي گفت.
گفت: پس قضيه چيست؟! يعني آقاي يونسي از آن اقدامات خداپسندانه و انقلابي خود توبه كرده يا آن را فراموش كرده يا...؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! شخصي از جواني پرسيد؛ شما آقا بهرام، فرزند هوشنگ خان كه زير گذر جگركي داشت نيستيد؟ و جوان پاسخ داد؛ بله بله خودم هستم؟! و طرف گفت؛ ببخشيد، مثل اين كه اشتباه گرفتم!

نظرات بینندگان