کد خبر: ۲۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰

دفاتر پیشخوان دولت از سال آینده 7 نوع خدمت به صنایع ارائه میدهند

قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از مشخص شدن هفت نوع خدمت در این شرکت برای ارائه در دفاتر پیشخوان خدمات دولت از ابتدای سال آینده خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، سید مصطفی هاشمی اظهار داشت: ارائه این خدمات توسط دفاتر پیشخوان دولت با هدف سهولت در ارائه خدمات به واحدهای صنعتی به ویژه صنعتگران مستقر در شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های این استان و همچنین تاکید استاندار و مدیریت ارشد استان در راستای ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی از طریق دفاتر پیشخوان صورت می‌گیرد.

وی افزود: در این زمینه با تشکیل کارگروهی در شرکت شهرک‌های صنعتی، خدماتی که قابلیت ارائه در دفاتر پیشخوان هستند، شناسایی و فرآیندهای امور نیز مشخص شد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: بر اساس کارشناسی‌های انجام شده در مرحله نخست، 80 درصد از خدمات بخش مربوط به متقاضیان واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، توسط دفاتر پیشخوان دولت ارائه می‌شود.

هاشمی اضافه کرد: ارائه این خدمات در دفاتر پیشخوان باعث کاهش زمان حضور سرمایه‌گذاران و صنعتگران، جلوگیری از اتلاف وقت، کاهش تردد و تسریع در امور صنعتگران می‌شود.

وی ادامه داد: برخی از وظایف و خدمات دیگر در سایر بخش‌های شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز در مراحل بعدی از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌شود که مراحل بررسی‌های کارشناسی در این بخش‌ها درحال انجام است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان