کد خبر: ۲۵۷۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰

در آستانه انتخابات؛ بالاخره حافظ شیعه بود یا سنی؟!

دیروز به همت کانون رهپویان وصال در شیراز مناظره ای مبنی بر این که حافظ شیعه بوده است یا سنی در تالار صدرا و سینای دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

شیرازه  - دیروز به همت کانون رهپویان وصال در شیراز مناظره ای مبنی بر این که حافظ شیعه بوده است یا سنی در تالار صدرا و سینای دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

جدای از مباحثی که در این مناظره برگزار شده است٬ یک سوال اساسی در خصوص این برنامه وجود دارد و آن ها باز می گردد به ضرورت چنین برنامه ای.

 

سوال این است که با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی٬ چنین برنامه ای دارای چه اولویتی بوده است که باید در این زمان حساس برگزار شود؟ آیا براستی در چارچوب اندیشه های مقام معظم رهبری و بیان اولویت های کاری بسیاری که در شرایط کنونی مطرح است از جمله مباحث بسیار زیادی هم چون انتخابات٬ بیداری اسلامی٬ تحریم اقتصادی و ... آیا این برنامه ضرورت داشته است؟

 

لازم به ذکر است که کانون رهپویان وصال شیراز تشکیل یافته است از جوانان ولایی و انقلابی که حقیقتا در فضای شیراز توانسته اند در فضای برنامه های معنوی کارهای بزرگ و با اهمیتی انجام دهند که جای تقدیر بسیار دارد. در فضایی که در چارچوب فکری برخی از مسئولین استانی ٬ سومین حرم اهل بیت علیهم السلام بودن شیراز ذره ای جایگاه ندارد٬ کارهای بزرگ کانون رهپویان وصال  اهمیت بیشتری می یابد. اما سوالات فوق از این منظر پرسیده شده اند که براستی اولویت بندی برنامه ها در شرایط فعلی که کشور در جایگاه حساسی قرار دارد بسیار مهم است  و  این کانون با توجه به مقبولیت خود در شیراز می تواند در این زمینه ها بسیار موثر باشند. به عنوان مثال برگزاری مراسمی ویژه و بزرگ در بزرگداشت شهدای هسته ای کشور از سوی این کانون که می تواند در شرایط فعلی باعث افزایش روحیه ملی نیز شود٬ امری است که بسیار می تواند در فضای فکری جامعه موثر واقع شود.

 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ashna
Denmark
دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
0
ta koor shavad har anke natvanad did! khoshbakhtane kanoon az aghab oftade hai mesle shoma dastoor nemigire