کد خبر: ۲۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۰

110 میلیارد ریال برای تامین تجهیزات پزشكی فارس هزینه شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی شیراز گفت : امسال 110 میلیارد ریال صرف تامین تجهیزات پزشكی فارس شد كه از این میزان بخشی برای خرید و تجهیز 80 تخت مراقبت های ویژه در بیمارستان ها هزینه شده است.

دكتر افشین امینی گفت: امسال حدود 350 تخت بیمارستانی در بیمارستان های استان فارس راه اندازی شده است .

وی اظهار داشت : تجهیز بیمارستان فراشبند ، تجهیز و راه اندازی بخش ارتوپدی بیمارستان ممسنی و راه اندازی بخش سیتی اسكن این بیمارستان ، تجهیز بخش دیالیز بیمارستان امام صادق سعادت شهر با چهار تخت و طراحی بخش دیالیز بیمارستان اوز با هشت تخت در سال جاری انجام شده است .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی شیراز اضافه كرد : طراحی بخش زایمان بیمارستان گراش و راه اندازی بخش جراحی قلب و پنج تخت مراقبت های ویژه قلب در این بیمارستان ، طراحی درمانگاه تخصصی بیمارستان مرودشت و طراحی و راه اندازی چهار تخت مراقبت های ویژه در بیمارستان اقلید نیز در سال جاری انجام شده است .

امینی ادامه داد : راه اندازی پنج دستگاه رادیولوژی ، راه اندازی مركز ام آر آی و تجهیز و راه اندازی دستگاه سیتی اسكن در بیمارستان اقلید نیز از جمله مواردی است كه امسال پیگیری و انجام شده است .

این مقام دانشگاه علوم پزشكی اضافه كرد : بیمارستان زرین دشت كه سال ها به حال خود رها شده بود امسال راه اندازی شد و پنج تخت ویژه بیماران تالاسمی و دو تخت ویژه بیماران دیالیز هم در آن به بهره برداری رسید.

امینی ادامه داد : همچنین در سال جاری علاوه بر راه اندازی بیمارستان خرامه 9 تخت ویژه بیماران تالاسمی هم در آن

راه اندازی شد.

نظرات بینندگان