کد خبر: ۲۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۰

نمي آييم، خبرش را فردا در كيهان مي خوانيم!

اخبار رسيده حاكي از آن است كه آمريكايي ها با پيش بيني مشاركت بالاي مردم در انتخابات روز جمعه تصميم دارند دقيقاً در همين روز (12 اسفند) يك كنفرانس با حضور طيف هاي مختلف ضد انقلاب فراري در واشنگتن تشكيل بدهند.

براساس اين گزارش دولت آمريكا تصميم دارد اين همايش را كه «كنفرانس گذار به دموكراسي» ناميده شده در محيطي كاملاً پنهان برگزار كند و در آن از سرخوردگي اپوزيسيون در اثر مشاهده حضور گسترده مردم در انتخابات جلوگيري نمايد و هم نوعي تقسيم كار عملياتي بين آنها ايجاد كند. ظاهراً كنت تيمرمن كه سال ها مسئول بخش ايران سازمان سيا بوده و هم اكنون عضو بنياد دفاع از دموكراسي است برنامه ريز اصلي اين كنفرانس است و جمعي از اصلاح طلبان روزمزد گريخته به آمريكا و اروپا پادويي آن را برعهده دارند.
يك نكته مهم درباره اين كنفرانس آن است كه در آن عناصري به نمايندگي از سران داخلي فتنه هم حضور دارند. همچنين اسرائيل نماينده اي ويژه به اين كنفرانس اعزام كرده است كه هدف اصلي وي هماهنگ كردن بخش هاي تروريستي اين جلسه با بخش هاي به اصطلاح سياسي آن است.
گفتني است برخي از مدعوين به اين همايش با استدلال كه «نفوذي هاي جمهوري اسلامي زودتر از ما در سالن همايش خواهند بود» از پذيرفتن دعوت به حضور در اين كنفرانس خودداري كرده و در مقابل اصرار دعوت كننده كه بايد در جريان جلسه قرار بگيرند، گفته اند، «نفوذي هاي رژيم خبرش را به كيهان مي دهند و ما فردا اخبار و متن كامل جلسه را در كيهان مي خوانيم»!

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان