کد خبر: ۲۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۰

خاتمی در برزخ تصمیم گیری

سید محمد خاتمی در برزخ تصمیم‌گیری برای رای دادن یا رای ندادن قرار گرفته است، نوشت: برخی از اصلاح‌طلبان افراطی به وی توصیه کرده‌اند که با حضور در پای صندوق رای، تنها نام یکی از کاندیداها را نوشته وبه نوعی \'رای معنادار\' خود را اعلام کند
در آستانه برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که شواهد و قرائن از بالا بودن مشارکت گسترده مردم در آن حکایت دارد سران اصلاح طلب در برزخ رای دادن و ندادن بسر می برند. در آستانه برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که شواهد و قرائن از بالا بودن مشارکت گسترده مردم در آن حکایت دارد سران اصلاح طلب در برزخ رای دادن و ندادن بسر می برند.
به گزارش«محدوده» در همین رابطه سید محمد خاتمی که پیش از این تحریم انتخابات را برای اصلاح طلبان کلید زده و از دیگر سو نیز به برخی از نزدیکان خود توصیه به کاندیداتوری کرده بود پس از ملاحظه نظرسنجی ها مبنی بر حضور بیش از 65 درصدی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در برزخ رای دادن در این انتخابات قرار گرفته است.
گزارش خبرنگار«محدوده» حاکی است برخی اصلاح طلبان رادیکال تاکید دارند تا خاتمی در انتخابات شرکت نکند.دلیل این عناصر رادیکال این است که خاتمی با رای دادن بدنه فرقه سبز را برای همیشه از دست خواهد داد.
در همین رابطه خاتمی در جلسه ای گفته است که من مانده ام رای بدهم یا نه.واقعا وضعیت بدی است که گرفتار شده ام.
از دیگر سو شنیده شده است که اصلاح طلبان دیگری نیز به خاتمی توصیه کرده اند که وی در یکی از حوزه های انتخابیه حضور پیدا کرده و ضمن رای دادن مشخص کند که تنها به یک گزینه رای داده و رسانه های اصلاح طلبان نیز مامور طرح «رای معنا دار» خاتمی شوند.
انتهای پیام/20
نظرات بینندگان