کد خبر: ۲۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۰

وزیر كشور:تمامی مراحل رای گیری بطور مستمر رصد می شود

وزیر كشور اعلام كرد : ستاد انتخابات كشور از طریق سامانه جامع انتخابات تمامی فعالیت های اخذ رای را در حدود 47 هزار شعبه در سراسر كشور بطور مستمر رصد می كند.

مصطفی محمد نجار در جریان بازدید از ستاد انتخابات كشور و ستاد خبری انتخابات در جمع خبرنگاران با بیان اینكه از طریق ویدیو كنفرانس با چند استان كشور از جمله فارس، قم و مركزی ارتباط برقرار كرده است افزود: گزارش ها حاكی از آن است كه مردم از ساعات اولیه صبح حتی قبل از شروع انتخابات در شعب اخذ رای حضور پیدا كرده اند و ما شاهد صف های طولانی اخذ رای هستیم.

محمد نجار ادامه داد:به عنوان مثال دراستان فارس مردم از ساعت های اولیه صبح در حرم شاهچراغ (ع) حضور پیدا كرده و رای خود را به صندوق می اندازند.

محمدنجار اظهار داشت: حضور جوانان به خصوص رای اولی ها كه از حق قانونی خود استفاده می كنند در این انتخابات بسیار چشمگیر است.

وزیر كشور گفت: همچنین شاهد حضور خانوادگی در پای صندوق های رای هستیم كه این حضور شكوه و شور و نشاط انتخاباتی را نشان می دهد.

محمدنجار افزود: ستاد انتخابات كشور به صورت شبانه روزی و مستقیم با تمامی شعبه های اخذ رای در سراسر كشور از طریق سامانه جامع انتخابات در ارتباط است.

وزیر كشور در ادامه مجددا ازملت فهیم ایران خواست تا حدالامكان رای دادن را به ساعات پایانی موكول نكنند.

محمد نجار اضافه كرد : شناسنامه برای رای دادن نیاز است اما داشتن كارت ملی ضرورتی ندارد البته به همراه داشتن آن فرایند رای گیری را تسهیل می كند.

وی تصریح كرد : نوشتن نام و نام خانوادگی كاندیداهای مورد نظر به همراه كد انتخاباتی آنان لازم است ولی اگر كد انتخاباتی كاندیداهای منتخب نوشته نشد نیز مشكلی پیش نمی آید.

وزیر كشور بار دیگر از هموطنان خواست از حق خود استفاده كرده و با حضور در پای صندوق های رای به كاندیدای مورد نظر رای دهند.

محمد نجار در ادامه خاطر نشان كرد : به طور مثال در تهران مردم آرای خود را به 30 نفر در صندوق رای بیاندازند.

وی در ادامه اظهار داشت : در حال حاضر حدود 47 هزار شعبه اخذ رای در سطح استان های كشور مستقر است.

وی در پایان ضمن تشكر و قدردانی از حضور مردم در انتخابات 90 از ملت بزرگ ایران خواست تا بار دیگر آرمان های خود را با بنیانگذار انقلاب اسلامی ، رهبر معظم انقلاب ، شهدا و ایثارگران مستحكم تر كنند و برگ دیگری را بر این افتخارات بیافزایند.

وی همچنین از تمامی خبرنگاران و دست اندركاران اطلاع رسانی در خصوص انتخابات تشكر و قدردانی كرد.

انتهای پیام/20

برچسب ها: رصد ، مستمر ، مراحل ، رای گیری
نظرات بینندگان