کد خبر: ۲۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۰

انهدام 4 باند مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامی فارس از انهدام چهار باند مواد مخدر و کشف 600 کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان طی هفته گذشته در این استان خبر داد.

سیروس سجادیان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان عمده مواد مخدر و سوداگران مرگ و جلوگیری از ورود، ترانزیت و توزیع محموله‌های مواد مخدر، ماموران انتظامی فارس موفق شدند طی هفته گذشته چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی و منهدم کنند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان و ماموران انتظامی شهرستان‌های خرمبید، داراب، پاسارگاد، جهرم و لارستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل محورهای مواصلاتی پس از شناسایی و انهدام این باندها 600 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه بیان کرد: در این مورد 31 قاچاقچی دستگیر، 18 خودرو و 33 تلفن همراه متعلق به آنان توقیف شد.

سجادیان با تاکید بر عزم راسخ پلیس فارس در برخورد با مخلان نظم و امنیت و سوداگران مرگ گفت: خادمان مردم ایران اسلامی به ویژه استان فارس در نیروی انتظامی این استان، با همراهی و همکاری شهروندان اجازه عرض اندام به قاچاقچیان و سوداگران مرگ که در راستای تحقق اهداف دشمنان و کسب سود مالی درصدد از هم پاشیدن کانون گرم خانواده‌ها هستند را نمی‌دهد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان