کد خبر: ۲۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰

ا ایران نمی گذارد ثروت و سلامت دست صهیونیسم ها باقی بماند ا

رییس جمهور در سفر یکروزه خود به گیلان با بیان اینکه صهیونیسم اقلام دارویی را نیز جزو تحریم ها قرار می دهد، گفت: ایران نمی گذارد ثروت و سلامت دست صهیونیسم ها باقی بماند.

دکتر محمود احمدی نژاد، رییس جمهور امروز در مراسم افتتاح 40 پروژه این استان، گفت: کشوری که مدعی بهترین های هستی است باید آباد، پیشرفته و عالمانه باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه ایران باید صنعت، کشاروزی، معماری هنر، اخلاق و همه چیزش برای دنیا الگو باشد، اظهار کرد: این همخوانی باید در حد اعلی قرار بگیرد.

 

دکتر احمدی نژاد، مردم گیلان را مردمی سرشار از فایده برای ایران و جامعه بشری عنوان کرد و گفت: مردم گیلان به واسطه حضور جمع بزرگی از دانشمندان و عالمان از بهترین ملت ایران و جهان هستند.

 

وی با بیان اینکه مردم گیلان در طول تاریخ پرچمدار ایمان، توحید، عدالت و عشق به ارزش های الهی بوده اند، افزود: مردم گیلان، مجاهدان و عالمان فراوانی را تربیت کرده و می کنند تا تقدیم جامعه شوند.

 

رییس جمهور با تبریک به مناسبت افتتاح 40 پروژه عمرانی، صنعتی و بهداشتی در گیلان، تصریح کرد: این خدمات انجام شده برای ملت شریف استان، بسیار ارزشمند است.

 

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 11 کیلومتر آزاد راه رشت–قزوین در محدوده رودبار به منجیل، گفت: برای این پروژه 310 میلیارد تومان اعتبار شده است که پیش از این 2750 میلیارد ریال اعلام شده بود.

 

دکتر احمدی نژاد، اظهار کرد: این پروژه قطعا یکی از زیباترین مسیرهای کشور با ایمنی بالاست که در این استان، ساخته می شود.

 

وی در ادامه به پروژه راه آهن استان که در مسیر زیبای دشت و کوه با پل ها و تونل های بزرگ ساخته می شود، اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه پروژه های راه آهن همیشه زمان بر هستند، امیدوارم افتتاح این پروژه را تا پایان دولت دهم شاهد باشیم.

 

وی در ادامه همچنین به رونمایی از پروژه داروهای ضد سرطانی در این استان اشاره کرد و افزود: با توجه به نوع زندگی جامعه بشری هر روز بیماری جدیدی به بیماری های شناخته شده بشر اضافه می شود و از این رو نیاز مبرم به دانش دارویی احساس می شود.

 

دکتر احمدی نژاد با تاکید بر اینکه کشورهای استعماری با داشتن قدرت و ثروت، در صدد تخریب فرهنگ ها و نیازهای اساسی بشر هستند، گفت: در عرصه بهداشت و درمان هم می بینیم که بسیاری از داروهای اساسی در دست صهیونیسم است و آنان ثروت و سلامت ملت ها را نیز در دست گرفته اند.

 

به گفته وی بسیاری از داروها که نیاز کشورهاست جزو اقلام تحریمی این قدرت ها قرار دارند و از آن، جهت تسلط بر سایر کشورها استفاده می کنند.

دکتر احمدی نژاد، با تاکید بر قدرت ایران در عرصه دارو سازی، اظهار کرد: ورود به این عرصه نیازمند خودباوری، شجاعت و پشتوانه علمی بسیار است که خوشبختانه امروز دانشمندان و متخصصین ما به این عرصه وارد شده و پای آن ایستاده اند.

 

احمدی نژاد تاکید کرد: ایران نمی گذارد ثروت و سلامت دست صهیونیسم ها باقی بماند.

 

وی همچنین در ادامه با توجه به افتتاح 13 هزار و 500 مسکن مهر در استان گفت: مسکن از آن جهت برای همه ما دارای اهمیت است که مرکز تربیت انسان های متعالی و مرکز عشق و محبت خانواده، است.

 

رییس جمهور همچنین از افتتاح 17 هزار مسکن دیگر تا چند ماه آینده خبر داد.

 

پایان پیام/

نظرات بینندگان