کد خبر: ۲۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۷ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۰

متن بیانیه نمایندگان و منتخبین مجلس شورای اسلامی

در نشست مشترک فرماندهان و منتخبین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیانیه ای قرائت گردید که متن بیانیه با امضاء و تایید نمایندگان جهت اطلاع تقدیم می گردد.

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه نمایندگان و منتخبین مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی

خدمتگذار باشید و هر چه خدمت بکنید باز کم است.  ماکه شکر خدا را نمی توانیم به جا بیاوریم برای اینکه کوچکتریم از اینکه شکر خدا را به جا آوریم . لکن شکر این ملت قهرمان و مظلوم همان شکر خداست. کسی که شکر اینها  را به جا نیاورد شکر خدا را به جا نیاورده است.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     امام خمینی(ره)

                                     حمد و سپاس بی‌حد و حصر ذات ‌اقدس احدیت، را که دل‌های مؤمنین سرزمین پهناور و گهربار ایران اسلامی و مهد شهیدان همیشه شاهد تاریخ را بار دیگر در پرتو رهنمود‌های پیامبر گونه حضرت آیت العظمی امام خامنه‌ای رهبری معظم انقلاب در روز سرنوشت ساز 12 اسفند 90 در کنار صندوق‌های رأی مجتمع ساخت و آراء آنان را همچون آذرخشی سهمگین و سیلی دردناک و سخت بر گونه‌های کریه مستکبرین و بد‌خواهان نظام اسلامی فرو آورد و به تعبیر زیبا و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب آنان را از اوهام خودساخته خارج نمود.

اینجانبان با تقدیر و تشکر خالصانه از محضر مردم شریف و ولایت مدار استان که با حسن اعتماد خویش مسئولیت سنگین انجام وظیفه خالصانه در مجلس شورای اسلامی را به ما محول نمودند ضمن تجدید عهد و میثاق با امام (ره) و مقام عظمای ولایت و 14600 شهید گلگون کفن استان فارس با شما مردم عزیز و از همه والاتر و بالاتر خدای حی ناظر پیمان می‌بندیم که به مفاد این بیانیه متحد و هماهنگ عمل نموده و در اجرای آن همواره ثابت قدم و استوار باشیم. باشد که صاحب شریعت حضرت ولی عصر ارواحنا  فدا ه از نیت، قول و عمل ما راضی و خشنود گردد:

1-   همواره پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری ننماییم.

2-   خود را سرباز ولایت می‌دانیم و تبعیت از فرامین و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری را مجاهدانه در سرلوحه کار و زندگی خویش قرار خواهیم داد.

3-   همواره و در همه صحنه‌های دفاع از نظام مقدس اسلامی و پذیرش سختی‌ها پیش قراول خواهیم بود و دشمن شناسی و دشمن ستیزی را امری مسلم و بر خود فرض می‌دانیم.

4-   در جهت همسو نمودن و منسجم کردن همه نیرو‌های مومن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تلاش نموده و وحدت بین آحاد جامعه با مسئولین و نیز مسئولین با یکدیگر  را به عنوان یک فریضه دینی-انقلابی حول محور ولایت دنبال خواهیم نمود.

5-   با حفظ وحدت و با تشکیل مجمع قوی نمایندگان فارس تمام توان خود را برای ارتقاء استان در همه عرصه‌های معنوی و مادی بویژه شاخصه‌های فرهنگی- اجتماعی- اقتصادی- عمرانی و . . .  به کار خواهیم بست.

6-    دوری از کانون‌های منحرف ثروت و قدرت و زندگی اشرافی که از مطالبات جدی مقام معظم رهبری می‌باشد را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.

7-   تلاش در جهت شناخت، پیگیری و رفع نیازمندی‌های استان فارس که مأمن و مأوای حضرت احمد بن موسی (ع) و سایر بزرگان تاریخ این مرز و بوم می‌باشد را با مشارکت و تشریک مساعی مسئولین و دلسوزان استان در دستور کار خود قرار خواهیم داد و از هیچ‌گونه کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

نماینده مردم شریف   شهرستانهای خرامه-کوار-سروستان

داریوش اسماعیلی
    

 
    
 نماینده مردم شریف   شهرستانهای ممسنی- رستم

نوذر شفیعی
    

 
نماینده مردم شریف   شهرستانهای  داراب-زرین‌دشت

نبی‌ا... احمدی
    

 
    
نماینده مردم شریف   شهرستان شیراز

ضرغام صادقی
    

 

نماینده مردم شریف   شهرستانهای  مرودشت-پاسارگاد-ارسنجان

محمد مهدی برومندی
    

 
    
نماینده مردم شریف   شهرستان اقلید

الیاس طاهری
    

 

نماینده مردم شریف   شهرستانهای  لار-خنج-گراش

جمشید جعفر پور
    

 
    
 نماینده مردم شریف   شهرستان های فیروزآباد- فراشبند- قیر و کارزین

نادر فریدونی
    

 
                                                                                  نماینده مردم شریف   شهرستان شیراز

احمد رضا دستغیب
    

 
    
نماینده مردم شریف   شهرستان شیراز

جعفر قادری
    

 
                                                                                         نماینده مردم شریف   شهرستان فسا

محمد حسن دوگانی
    

 
    
 نماینده مردم شریف  نشهرستان کازرون

شاهین محمد صادقی
    

 
 نماینده مردم شریف   شهرستان جهرم

محمد رضا رضایی
    

 
    

نماینده مردم شریف   شهرستانهای لامرد- مهر

سید موسی موسوی
    

 
 نماینده مردم شریف  شهرستانهای  نی ریز- استهبان

محمد سقایی
    

 
    

 نماینده مردم شریف   شهرستان سپیدان

عنایت ا... هاشمی
    

 

 

نظرات بینندگان