کد خبر: ۲۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۰

پرفروشترین بازی های کنسول Xbox 360

بازی های رایانه ای و ویدئویی از دیرباز تاکنون همواره جزء یکی از سرگرمی های بسیار پرطرفدار بوده اند و صنعت بازی سازی نیز از جمله صنایع پرسود در جهان به حساب می آید.

شرکت مایکروسافت، یک شرکت تولید کننده نرم افزار در جهان است که ما عمدتا این شرکت را به خاطر سیستم عامل مشهور ویندوز میشناسیم.

اما باید گفت که این شرکت در دنیای کنسول های بازی نیز دستی دارد و یکی از مشهورترین و پرفروشترین کنسول های بازی در جهان را به بازار عرضه کرد. کنسول بازی " Xbox 360 " ساخت شرکت مایکروسافت یکی از پرفروشترین کنسول های بازی در جهان است و محبوبیت فوق العاده ای در بین کاربران دارد. در این مطلب که در دو قسمت تهیه شده است قصد داریم تا شما را با پرفروشترین بازی های کنسول " Xbox 360 " آشنا کنیم.

Fable II

یک بازی اکشن بسیاری زیبا از شرکت " Lionhead Studios" که ادامه سری موفق " Fable " بود. در این بازی شما با شخصیت مورد نظر خود به مبارزه می پردازید و در عین حال ازدواج کرده ، صاحب فرزند می شوید و حتی می توانید سگ خودر را برای مبارزه کردن آموزش دهید. این بازی موفق که در تاریخ 21 اکتبر 2008 میلادی منتشر شد توانست فروشی در حدود 3.5 میلیون نسخه داشته باشد.

Halo: Reach

یک بازی بسیار موفق در سبک اکشن اول شخص که توانست توجه بسیاری را در سطح دنیا به خود جلب کند. در این بازی در نقش شخصی به اسم " Noble Six " که عضو یک گروه برگزیده از ابرسربازان است وارد عمل می شود و باید از سرزمین خود در برابر هجوم دشمنان حفاظت کنید. بسیاری این بازی را یکی از موفقترین بازی های عرضه شده برای کنسول ایکس باکس ارزیابی می کنند این بازی توانست در روز اول انتشار خود به فروشی در حدود 200 میلیون دلار دست پیدا کند. این بازی که توسط شرکت " Bungie " طراحی و ساخته شده است در تاریخ 14 سپتامبر 2010 به بازار عرضه شد و توانست فروشی در حدود 3 میلیون 700 هزار نسخه داشته باشد.

Call of Duty 4: Modern Warfare

با کمی انحراف از بحث باید اعتراف کرد که سری بازی های ندای وظیفه در تمامی کنسولها و کامپیوترهای شخصی به یکی از موفقترین بازی در تمام دوران تبدیل شده است. اما بازی " ندای وظیفه 4 : جنگ مدرن " اولین بازی از سری " جنگ مدرن " در مجموعه ندای وظیفه است و در سبک تیراندازی اول شخص به بازار عرضه شده است. این بازی موفق که توسط شرکت مشهور " Infinity Ward " طراحی شده است و به تاریخ 5 نوامبر 2007 منتشر شد و توانست 4 میلیون و 200 هزار نسخه فروش داشته باشد.

GTA IV

سری بازی GTA از جمله معروفترین بازی های اکشن سوم شخص در جهان است که در کشور ما نیز طرفداران خاص خود را دارد. در این بازی شما می توانید تقریبا هر کاری که می خواهید در شهر انجام دهید. از سرقت اتومبیل و بانک تا آدمکشی و درگیری با پلیس تنها بخشی از کارهایی است که شما در این بازی می توانید انجام دهید. این بازی موفق که توسط شرکت " Rockstar North " طراحی و ساخته شده است در 29 آوریل 2008 به بازار عرضه شد و توانست 4 میلیون و 360 هزار نسخه فروش داشته باشد

Gears of War

این بازی اکشن سوم شخص را می توان به جرات یکی از موفق ترین بازی های عرضه شده برای کنسول ایکس باکس دانست. در این بازی شما بایستی فرماندهی گروه دلتا را به عهده بگیرید و از سیاره خود دفاع کنید. این بازی در 10 هفته اول فروش خود توانست 3 میلیون نسخه فروش کند و تبدیل به یکی از پرفروشترین بازی های سال 2006 شود. این بازی که توسط شرکت " Epic Games" طراحی و ساخته شده است در 7 نوامبر 2006 میلادی به بازار عرضه شد و توانست فروشی در حدود 5 میلیون نسخه داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پرفروشترین ، بازی ، کنسول ، Xbox 360
نظرات بینندگان