کد خبر: ۲۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۱

محمد علی کشاورز : بدترین چیز برای جوانان ما تماشای ماهواره است

\'محمدعلی ‌كشاورز\' بازیگر صاحب نام و با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون با بیان اینكه بدترین چیز برای جوانان مملكت ما، تماشای ماهواره است گفت: از مسئولان انتطار دارم برنامه های خوب و با كیفیت برای پخش از رسانه ملی بسازند.

كشاورز كه در حال حاضر به علت شكستگی استخوان ران پا در بیمارستان آتیه تهران بستری می باشد در دیدار روز دوشنبه خبرنگار ایرنا استان تهران با وی افزود: اگر برنامه های خوب و با كیفیت در داخل ساخته شود، جوانان نیازی به دیدن ماهواره ندارند ضمن اینكه سایر كشور ها نیز می توانند از این محصولات استفاده كنند.

وی با تاكید بر اینكه پیشنهاداتی برای ایفاء نقش دارم، گفت: در حال حاضر تمایلی به بازی در هیچ سناریوی پیشنهادی ندارم.

نقش اول سریال پدر سالار با بیان اینكه هشتاد سال با آبرو زندگی كرده ام، خاطر نشان كرد: در حال حاضر سناریو ها خوب نیستند و روابط ناصحیح نیز در آنها بسیار دیده می شود.

كشاورز در قسمتی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: امیدوارم مردم در زندگی خود از دورغ دوری كنند و به هیچ وجه به دنبال باند بازی و خدای ناكرده سوء استفاده نباشند چراكه همه ما ایرانی هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور فعال بانوان ایرانی در عرصه های مختلف جامعه گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دختران و بانوان در جامعه فعالیت و پیشرفت چشمگیری داشته اند.

بازیگر سریال سربداران افزود: این قشر از جامعه (زنان) در بسیاری از موارد از مردان نیز پیشی گرفته اند و به موفقیت های بالایی در جامعه ایران دست یافته اند.

وی با بیان اینكه برخی می خواهند بانوان را در جامعه ایران محدود كنند، گفت:‌ خداوند زن و مرد را باهم آفریده و محدودیت معنایی ندارد.

كشاورز خاطر نشان كرد:‌ موجب خوشبختی است كه دختران در جامعه ایران تا سطوح عالی درس می خوانند و در عرصه های مختلف نیز موفق هستند و به مدارج عالی دست می یابند.

نظرات بینندگان