کد خبر: ۲۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۱

سخنان هاشمی در آستانه مذاکرات با 1+5 ‌‌خلاف مصلحت است

الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو جبهه متحد اصولگرایان  به صحبت‌های اخیر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره رابطه با آمریکا و گزیده‌خوانی تاریخ انقلاب از سوی وی اشاره کرد و اظهار داشت: راجع به رابطه با آمریکا تا به حال بارها صحبت و اظهارنظر شده اما اظهارنظر هاشمی رفسنجانی در این زمان خاص و در آستانه مذاکره با 5+1 خلاف مصلحت است.

وی بر همین اساس ادامه داد: اینکه هاشمی رفسنجانی در آستانه اجلاس 25 فروردین ماه، با اینگونه گزیده‌خوانی‌های تاریخی بخواهد موج‌های اجتماعی این چنینی ایجاد کند، خلاف مصالح عمومی کشور است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اینگونه سخنان، موضع مذاکره‌کنندگان کشورمان را در مواجهه با 5+1 تضعیف می‌کند، تاکید کرد: حتی اگر این افراد پیشنهادهای دلسوزانه دارند، باید حتما به مجاری ذیربط منتقل کنند تا این مراجع در خصوص مسائل کلی و بااهمیتی مثل رابطه با آمریکا تصمیم بگیرند نه اینکه هر فردی در این شرایط حساس در خصوص این مسائل مهم اظهارنظر کند.

نادران همچنین در پایان تاکید کرد: هاشمی رفسنجانی نباید این مسائل را بازگو کند و فشار افکار عمومی را پای این سخنان بگذارد چراکه این حرف‌ها برای ایجاد فشار بر مردم و خلاف مصلحت عمومی کشور است.

انتهای پیام/80

نظرات بینندگان