کد خبر: ۳۰۰۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۱

پرسشهای بی پاسخ

این را میدانم که ما اهل کوفه نبوده و نیستیم ، نه تنها سید علی ، بلکه نماینده مولا و مقتدایمان را تنها نخواهیم گذاشت . حتی اگر برخی سوار بر اریکه قدرت و مدیون به خون شهدا ، به این گونه مسائل توجه نکنند

محضر مبارک حضرت آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز

سلام علیکم

احتراما با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه چند کلامی به شرح زیر تقدیم می گردد .

 امام جمعه عزیز و محبوب شیراز، هنگامی که تذکرهای دلسوزانه شما را در خطبه های نماز جمعه شنیدم،که چگونه با سوز و گداز گوشه ای از منکرات مجتمع های تجاری را مورد تذکر قرار دادید ، بغض گلویم را گرفت و خواستم همان جا در صفوف نماز برخیزم و فریاد بزنم  ، آقا مسئولین شهر ما گوش شنوایی ندارند .

استاد عزیز، چگونه بگویم که سومین حرم اهل بیت (ع) در دست کسانی است که اگر دغدغه دین هم دارند، اما مصلحت هایی گویا آنها را از فریضه امر به معروف و نهی از منکر دور نگه می دارد.  من به عنوان یک جوان چگونه باور کنم این اتفاقات را ، در حالی که جنابعالی این چنین نهیب می زنید ، اما دریغ از حتی یک واکنش مسئولین. از مدیریت ارشد استان گرفته تا دیگران.

 عکس های شهدا را می بینیم، اما چگونه باور کنم که در برخی خیابانها و مجتمع ها ، خون همین شهیدان را ، پایمال می کنند.  از هر چه بگذریم اما این را میدانم که ما اهل کوفه نبوده و نیستیم ، نه تنها سید علی ، بلکه نماینده مولا و مقتدایمان را تنها نخواهیم گذاشت . حتی اگر برخی سوار بر اریکه قدرت و مدیون به خون شهدا ، به این گونه مسائل توجه نکنند ، کافی است شما اشاره فرمائید و حجت شرعی را به ما تمام کنید ، آنگاه خواهید دید نسل سوم در راه جهاد امر به معروف و نهی از منکر و برخورد با مفسده جویان از پا نخواهد نشست .

        در همین عرائض سخنی با مدیران و مسئولین شهر شیراز دارم . و شاید پرسشهایی بی پاسخ ؟!  آیا نگهبانی و مرزبانی از حریم حرم همین گونه است ؟ آیا مجتمع ستاره خلیج فارس در خیابان عفیف آباد و بسیاری دیگر از مظاهر مفسده انگیز در شیراز کم نبود؟ حالا بفرمائید اگر زحمتی نیست سری به دسته گل جدیدتان بزنید و خود شاهد باشید و ببینید کدام سرمایه ایرانی؟! کدام کالای ایرانی ؟! کدام تولید ملی در هایپر استار مورد حمایت قرار گرفته است؟؟ اصلا بروید و ببینید اینهایی که به این فروشگاه و یا ستاره خلیج فارس مراجعه می کنند با بدحجابی و مدل های غیر اسلامی و هزاران ادای دیگر ، به قصد خرید    آمده اند یا از سهل انگاری . تساهل و تسامح خود شما ، مدعیان اصولگرایی که روی مهاجرانی و دوم خردادی ها هم سفید کرده است .

در این نامه به دنبال مقصر نیستم و حتی مخالف سرمایه گذاری خارجی و داخلی هم نیستم اما مسئولین شهر،        تقاضا دارم کلاه خود را قاضی کنند ، حتی یک لحظه تذکرهای این پیر فرزانه و عزیزمان را گوش فرا دهید و همانگونه که از سر ارادت یا  . . . در حضور ،  ایشان را تکریم می کنید ، اما در عمل گفته های این بزرگوار را که در واقع مطالبه اسلام است ، اصلا مطالبه خداست ، اصلا مطالبه رسول الله است ، اصلا مطالبه قرآن است  ، و آن جلوگیری و مبارزه با مظاهر ترویج فساد در جامعه گوش فرا دهید .

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
تنا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۱
0
ghasemi57.blogfa.com

درمورد همین مطلب شماستها